FANDOM

Feodaron – ognisty smok z Dworu Irdorath, brat ognistego smoka Feomathara.

Gothic II Edytuj

Spotykając Bezimiennego, rozpoznaje w nim pogromcę swoich najbliższych, za co chce go zabić. Pilnuje mostu zwodzonego do wnętrza Dworu. Wysiaduje smocze jaja, które były gotowe do transportu na wyspę. Jaja są pilnowane przez sporą grupę jaszczuroludzi. Nigdy nie dotarły do celu.

Cytaty Edytuj

Zobacz tutaj.

Ciekawostki Edytuj

  • Jedenaście jaj, jakie Bezimienny znajduje w Dworze Irdorath, są w całości potomstwem tego smoka. W związku z tym, że bohater nie spotyka w grze żadnych samic, możliwe jest, że smoki Beliara rozmnażają się bezpłciowo.
  • Prawie całe potomstwo, bo 10 jaj, można wykorzystać do sporządzenia potężnej mikstury siły – Embarla Firgasto. Twórca receptury, tajemniczy alchemik, raczej nie zdołał wprowadzić jej w życie.
  • Przy pomocy kodów (insert dragon_testmodell) można przywołać smoka o tym samym wyglądzie, jednak jego można zabić bez Oka Innosa.
  • Gdy gracz zamieni się w niego używając kodów zobaczy, że jego bronią jest runa kuli ognia.
  • W rosyjskiej modyfikacji Returning, Feodaron jest nazywany czerwonym smokiem. Wersja 2.0 zmienia jego imię na Trakanon.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki