Fandom

Gothicpedia

Fellan

5121stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
Fellan
Fellan (Gothic II) (by Gothicfan94).png

Informacje
Gildia
Poziom
3
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Status
Nieznany
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
vlk_480_fellan

Fellan – postać, występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to obywatel mieszkający w mieście Khorinis.

Gothic II Edytuj

Mieszka w dzielnicy portowej, za domem kartografa Brahima i jest sąsiadem Alwina. Bez przerwy naprawia dach, czym denerwuje go. Alwin prosi wtedy Bezimiennego o pobicie Fellana. Wprawdzie przestanie hałasować, ale obrazi się na niego i będzie siedział na ławeczce obok swojego domu. Alwin w nagrodę wręczy bohaterowi trzydzieści sztuk złota.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

W modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki Fellan po śmierci Sekoba może zamieszkać na jego farmie. Po rozmowie Velayi z Onarem, Fellan nie będzie musiał przez trzy lata spłacać dzierżawy i otrzyma dwóch jego robotników. Są to Gunnar i Bodo. Farmer Bodo ma pomysł do którego jest potrzebnych łącznie pięciu robotników. Ostatecznie do farmy dołączają: Babera, Rega i Randolph. Później najemca ziemski za sprawą tchórzliwego Bodo prosi wojowniczkę, aby znalazła dwie osoby chętnie do pracy strażnika. Za sprawą Torlofa na farmę przeprowadzają się Krwawy Tobi i Volker.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym Fellan został prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.

Więcej w Fandom

Losowa wiki