Fandom

Gothicpedia

Farrok (Bumshak)

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Share

Farrok
Farrok (Bumshak) (by Jao98).png

Informacje
Zawód
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Ruiny południowej bramy Starego Obozu
Dzierżona broń
Występowanie
Status
Żyje
Wyznanie
Najpewniej Beliar
Dubbing
Brak
Kod na przywołanie
orc_123_Farrok

Farrok – herszt orków, występujący w modyfikacji Bumshak. Jest to jeden z czterech hersztów rozmieszczonych wokół zamku na zlecenie Nur-Shaka.

Bumshak Edytuj

Stoi przy pozostałościach południowej bramy Starego Obozu. Gdy w II rozdziale Bumshak przychodzi po jego pierścień mówi, że (jak pozostali herszci) jest prawie gotowy. Nie podobają mu się orkowe topory. Odda nowemu wojownikowi swój pierścień jeśli ten da mu w zamian ładniejszą broń. Twierdzi, że jaszczroludzie mają wspaniałe miecze. Na klifie nieopodal (ten sam gdzie w Gothic II urzędował Hosh-Pak) widział jednego z nich. Nie może go jednak zaatakować, gdyż zabicie jaszczuroczłeka przez herszta mogłoby zagrozić sojuszowi z łuskowatoskórymi. Inaczej ma się sprawa w przypadku zwykłego wojownika. Po otrzymaniu miecza wręcza Bumshakowi swój pierścień. W III rozdziale bierze udział w szturmie na zamek. Później Bumshak może mu jeszcze przekazać pozdrowienia od jego brata, Sarroka.

Ciekawostki Edytuj

  • W modyfikacji Returning również występuje ork imieniem Farrok. Zapewne to nie ta sama postać.
  • Jaszczuroczłek, którego trzeba zabić na zlecenie herszta ma gildię "szkielet". Sprawia to, że rzuca się na orka, gdy ten się do niego zbliży.

Więcej w Fandom

Losowa wiki