FANDOM

Farrok – herszt orków, występujący w modyfikacji Bumshak. Jest to jeden z czterech hersztów rozmieszczonych wokół zamku na zlecenie Nur-Shaka.

Bumshak Edytuj

Stoi przy pozostałościach południowej bramy Starego Obozu. Gdy w II rozdziale Bumshak przychodzi po jego pierścień mówi, że (jak pozostali herszci) jest prawie gotowy. Nie podobają mu się orkowe topory. Odda nowemu wojownikowi swój pierścień jeśli ten da mu w zamian ładniejszą broń. Twierdzi, że jaszczroludzie mają wspaniałe miecze. Na klifie nieopodal (ten sam gdzie w Gothic II urzędował Hosh-Pak) widział jednego z nich. Nie może go jednak zaatakować, gdyż zabicie jaszczuroczłeka przez herszta mogłoby zagrozić sojuszowi z łuskowatoskórymi. Inaczej ma się sprawa w przypadku zwykłego wojownika. Po otrzymaniu miecza wręcza Bumshakowi swój pierścień. W III rozdziale bierze udział w szturmie na zamek. Później Bumshak może mu jeszcze przekazać pozdrowienia od jego brata, Sarroka.

Ciekawostki Edytuj

  • W modyfikacji Returning również występuje ork imieniem Farrok. Zapewne to nie ta sama postać.
  • Jaszczuroczłek, którego trzeba zabić na zlecenie herszta ma gildię "szkielet". Sprawia to, że rzuca się na orka, gdy ten się do niego zbliży.