Fandom

Gothicpedia

Farma Josha

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Farma Josha
Farma Josha (by Kubar906).png

Informacje
Położenie
Na północ od Trelis
Mieszkańcy
Zarządca
G3: Josh
G3:ZB: Geoff
Ważne postacie
Występowanie

Farma Josha – gospodarstwo położone na północ od miasta Trelis.

Przed akcją gry Edytuj

Farma była wolna i prawdopodobnie była zarządzana przez Josha. Gdy orkowie zawładnęli Trelis, farma automatycznie stała się ich własnością, co nie spodobało się jej mieszkańcom. Orkowie kazali ludziom pracować na gospodarstwie oraz płacić miesięczną daninę w wysokości tysiąca sztuk złota.

Gothic 3 Edytuj

Josh nie ma za bardzo z czego zapłacić daniny orkom, a Bezimiennego bierze za poborcę. Na farmie zaczął ukrywać się zbiegły z Trelis alchemik, Avogadro, którego główny bohater miał za zadanie sprowadzić z powrotem. Josha irytują także rozpruwacze z jaskini spod farmy.

Gothic 3: Zmierzch Bogów Edytuj

Nie wiadomo, co się stało z Joshem i Peerem po zakończeniu wojny bogów, ale na tą farmę wprowadził się Geoff z rodziną, który nie pracuje jako farmer.

Gospodarka Edytuj

Farma nastawiona jest na produkcję mleka, jajek oraz mięsa wieprzowego, wołowego oraz drobiowego. W czasie okupacji orków na farmie trzymano trzy świnie, dwie kury i dwie krowy. Orkowie do pomocy w pracy przydzielili również dwóch niewolników. Gospodarstwo nie prosperuje jednak najlepiej, gdyż comiesięczna danina w wysokości tysiąca sztuk złota nie pozwala jej się rozwinąć. Na farmie jest jedno pastwisko, gdzie pasą się krowy i świnie oraz jedno niewielkie pole. Gdy na farmę wprowadził się Geoff działalność gospodarstwa została zawieszona.

Poznani mieszkańcy Edytuj

Gothic 3 Edytuj

  • Josh – zarządca farmy.
  • Peer – najemnik orków, utrzymujący się ze złodziejstwa.
  • Avogadro – zbiegły alchemik z Trelis.
  • Dwóch farmerów.

Gothic 3: Zmierzch Bogów Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki