FANDOM

Farma Bengara – farma występująca w Gothic II i Gothic II: Noc Kruka. Jej właścicielem jest farmer Bengar.

Gothic II Edytuj

Mieszkańcy:

  • Bengar – właściciel gospodarstwa.
  • Malak – pasterz.
  • Gaan – myśliwy polujący koło przełęczy, który pracuje dla Bengara.
  • Pardos – pracownik Bengara.
  • inni farmerzy nieznani z imienia.

Jest położona niedaleko przełęczy do Górniczej Doliny. Jeśli Bezimienny zdecyduje się zostać najemnikiem, dostaje zadanie od Torlofa, polegające na pozbyciu się z niej strażników miejskich, którzy utrudniają życie Bengarowi. Kiedy Malak i pozostali rolnicy opuszczają farmę z powodu potworów wychodzących z przełęczy, bohater może zatrudnić Wilka do pilnowania jej. W piątym rozdziale Bezimienny może spotkać tam Angara.

Modyfikacje Edytuj

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

W modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki farma Bengara zostaje zniszczona, a wokoło jej ruin leżą ciała farmerów, paladynów, knechtów i orków.

Przeznaczenie Edytuj

W modyfikacji Przeznaczenie dwóch farmerów pochodzi z królestwa Gatyah, państwa, w którym rozgrywa się akcja modyfikacji Diccuric.

Ciekawostki Edytuj

  • Jeśli gracz zabije Bengara albo zginie on w jakiś sposób, farmą tą zajmie się Wilk.
  • Na kamieniu obok domu Bengara od trzeciego rozdziału żyje smoczy zębacz, który podczas walki z Bezimiennym może zabić również Bengara.