Fandom

Gothicpedia

Farion

5404strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Farion – postać, występująca w modyfikacji Returning. Jest to trzeci Opiekun Ognia.

Returning Edytuj

Gdy Bezimienny wykona zadanie Demosa, Farion pojawi się przed nim na moście prowadzącym do klasztoru Innosa. Jest arogancki w stosunku do bohatera i twierdzi, że jest on bezczelny. Obarcza wybrańca bogów kolejnym zadaniem polegającym na zabiciu paladyna imieniem Sergio. Otóż jego dusza ma być po śmierci poddana rytuałowi odwrócenia, w wyniku którego ma się stać Lordem Cieni, dlatego trzeba zapobiec jego działalności nawet, jeśli oznaczać to będzie konieczność walki z upadłym paladynem. Przyszły król Myrtany rusza do klasztoru, jednak na miejscu od Maga Ognia Marduka dowiaduje się, iż Sergio zniknął. Bezimienny szukając go idzie do ukrytej jaskini w pobliżu siedliska czarnego trolla, gdzie odnajduje paladyna, którego umysłem już zawładnął Beliar. Po dwukrotnej walce i śmierci Sergia Farion wie już o wszystkim. Wyraża szacunek dla bohatera, po czym teleportuje się do klasztoru Opiekunów. Nie odgrywa w późniejszym etapie gry ważniejszej roli. Odchodzi wraz z pozostałymi do Pałacu Vakhana.

Dalsze losy Edytuj

Wraz z innymi Opiekunami opracowywał plan powrotu i zemsty na bohaterze i bogach. Nie zrealizowali go jednak nigdy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki