Fandom

Gothicpedia

Farion

5001stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Farion
Farion (by Jao98).png

Informacje
Gildia
Poziom
500
Miejsce zamieszkania
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Status
Żyje
Wyznanie
Antyteista

Farion – postać, występująca w modyfikacji Returning. Jest to trzeci Opiekun Ognia.

Returning Edytuj

Gdy Bezimienny wykona zadanie Demosa, Farion pojawi się przed nim na moście prowadzącym do klasztoru Innosa. Jest arogancki w stosunku do bohatera i twierdzi, że jest on bezczelny. Obarcza wybrańca bogów kolejnym zadaniem polegającym na zabiciu paladyna imieniem Sergio. Otóż jego dusza ma być po śmierci poddana rytuałowi odwrócenia, w wyniku którego ma się stać Lordem Cieni, dlatego trzeba zapobiec jego działalności nawet, jeśli oznaczać to będzie konieczność walki z upadłym paladynem. Przyszły król Myrtany rusza do klasztoru, jednak na miejscu od Maga Ognia Marduka dowiaduje się, iż Sergio zniknął. Bezimienny szukając go idzie do ukrytej jaskini w pobliżu siedliska czarnego trolla, gdzie odnajduje paladyna, którego umysłem już zawładnął Beliar. Po dwukrotnej walce i śmierci Sergia Farion wie już o wszystkim. Wyraża szacunek dla bohatera, po czym teleportuje się do klasztoru Opiekunów. Nie odgrywa w późniejszym etapie gry ważniejszej roli. Odchodzi wraz z pozostałymi do Pałacu Vakhana.

Dalsze losy Edytuj

Wraz z innymi Opiekunami opracowywał plan powrotu i zemsty na bohaterze i bogach. Nie zrealizowali go jednak nigdy.

Więcej w Fandom

Losowa wiki