Fandom

Gothicpedia

Farim

5001stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Farim
Farim (Noc Kruka) (by Gothicfan94).png
Informacje
Gildia
Zawód
Miejsce zamieszkania
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
Vlk_4301_addon_Farim

Farim – postać, występująca w Gothic II: Noc Kruka. Jest to rybak mieszkający w Khorinis.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Bezimienny dostaje od niego zadanie polegające na odnalezieniu jego przyjaciela, również rybaka, o imieniu William, którego ciało jest w jednym ze zrujnowanych domów w ruinach centralnych w Jarkendarze. Gdy Bezimienny będzie przechodził niedaleko jego domku, zaczepi go i zapyta o Wiliama, a gdy dowie się, co się stało, mówi że pójdzie wypić za jego pamięć. Ma problemy ze strażą miejską, która nachodzi go, co jakiś czas, kradnąc jego dobytek z połowu ryb. Osobą, która może pomóc Farimowi jest Martin, który po rozmowie z Bezimiennym postanawia pomóc rybakowi.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Farim nadal przebywa w porcie. Jest zły na Velayę, że zadała mu najbardziej pospolite pytanie dotyczące jego fachu. Rybak za namową bohaterki zgadza się przetransportować Brahima do portu. Domagając się zapłaty otrzymuje muszle od rozbitka. Okazuje się, że Farim owe przedmioty zjadał, a o możliwości sprzedaży dowiedział się dopiero od bohaterki. Po wybuchu epidemii ospy rybak nie chce pomóc wojowniczce w przeprawie na statek widmo. Oznajmia baronowej, że spełni jej prośbę dopiero wtedy, kiedy załatwi wszystkie sprawy lądowe. Po zabiciu szczurów i zombie oraz wynalezieniu lekarstwa przeciwko chorobie Farim pomaga bohaterce.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym Farim został prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony, mógł też ratować się ucieczką swoją łodzią.

Więcej w Fandom

Losowa wiki