Fandom

Gothicpedia

Fala Śmierci Uriziela

5041stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
Fala Śmierci Uriziela
Fala Śmierci Uriziela.png

Informacje
Bóg
Krąg
Szósty
Typ
Runa/Zwój/Czar
Obrażenia
200
Wymagana Mana
10
Działanie
Od maga promieniuje pierścień magicznej energii
który unieszkodliwia wszystko
co stanie na jego drodze
Wartość kupna
?
Wartość sprzedaży
10000 bryłek rudy (runa)

Fala Śmierci Uriziela – potężny czar szóstego kręgu magii. Ten czar to rodzaj magii Beliara, czego można się dowiedzieć z księgi Szósty krąg magii. W otrzymaniu runy z tym czarem Bezimiennemu pomagał Xardas poprzez usunięcie kryształu z Uriziela. Istnieje tylko jeden egzemplarz tego czaru. Po wypowiedzeniu zaklęcia od maga odchodzi potężny pierścień magicznej energii, który niszczy każdą żywą istotę, jaką napotka na swojej drodze.

Ciekawostki Edytuj

  • W książce szósty krąg magii napisane jest, iż czar ten nazywa się ,,Pierścień Śmierci" i nie zachowały się żadne zapiski na temat zaklęcia zawierającego magiczną moc Uriziela.
  • Ponadto, gdy Bezimienny zamierza użyć tego czaru, również pojawia się napis ,,Pierścień Śmierci".
  • Po upływie pewnego czasu (wystarczy, że Bezimienny prześpi się do następnego poranka) od otrzymania runy, będzie można zakupić u Xardasa jeszcze dwa jej egzemplarze, pomimo faktu, że powinna istnieć tylko jedna sztuka.
  • W Gothic II i Gothic II: Noc Kruka występuje runa o podobnym działaniu - Śmiertelna Fala.
  • W modyfikacji Returning Bezimienny może odzyskać tę runę.

Więcej w Fandom

Losowa wiki