FANDOM

Fajeth – postać, występująca w Gothic II oraz w Gothic II: Noc Kruka. Jest to jeden z paladynów, przebywa w Górniczej Dolinie.

Przed akcją gry Edytuj

Przybył z kontynentu z rozkazu Rhobara II w celu wznowienia wydobycia magicznej rudy, potrzebnej do wojny z orkami.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Stacjonuje obecnie w byłej kolonii karnej. Jest on przywódcą jednej z trzech grup kopaczy. Bezimienny może od niego dostać jeden z trzech raportów na temat zebranej rudy dla Garonda. W określonych wypadkach nie zda on jednak raportu za darmo: jeśli bohater jest strażnikiem, będzie musiał wypełnić jego zadanie, które polega na pozbyciu się przywódcy zębaczy. W IV rozdziale grupa Fajetha zostaje zaatakowana przez oddział orków (który obserwuje z góry Ur-Shak). Jeśli paladyn przetrwa ten atak (do czego konieczna jest pomoc Bezimiennego), a bohater uda się do niego po zabiciu wszystkich smoków, ten zauważy że okolica się zmieniła. Po przekazaniu mu wiadomości o śmierci smoków wyraża ulgę i wdzięczność Bezimiennemu.

Dalsze losy Edytuj

Prawdopodobnie został zabity, bądź zniewolony przez orków, kiedy zajęli całą Górniczą Dolinę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki