Fandom

Gothicpedia

Faesul

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Faesul
Faesul (Gothic 3) (by GothicFan94).png
Informacje
Gildia
Zawód
Handlarz artefaktów
Miejsce zamieszkania
Dzierżona broń
Występowanie
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
Faesul

Faesul – postać występująca tylko w Gothic 3. Jest to asasyn mieszkający w Mora Sul.

Gothic 3 Edytuj

Przy pierwszym spotkaniu pyta się Bezimiennego czy pochodzi z północy. Faesul jest kupcem i handlarzem artefaktów. Mówi, że niewolnicy kradli ze świątyni artefakty orkom i sprzedawali je w mieście. Każdy handlarz na tym zarabiał, ale odkąd złapali Yussufa, interesy idą źle. Faesul opowiada, że niewolnik Yussuf był najlepszym wśród niewolników, ukradł nawet klucze do świątyni, czyli najbardziej wartościowe artefakty poszukiwane przez orków i sprzedał je w mieście. Bezimienny chce pomóc Asasynowi rozkręcić interes z niewolnikami, a ten zleca mu zadanie i wysyła do nadzorcy niewolników koło świątyni - Grubasa. Bohater załatwia sprawę z Grubasem oddając mu osiem mikstur wytrzymałości lub poprzez pobicie. Następnie wraca do Faesula i przekazuje mu dobre wieści. Uradowany Faesul życzy bohaterowi udanych dalszych wędrówek i wręcza mu w nagrodę pięć mikstur leczniczych oraz czterysta złotych monet. Mówi także, że ostatnio widział jak niewolnik Yussuf uciekał na północny wschód od Mora Sul. Faesul sprzedaje różne przedmioty.

Dalsze losy Edytuj

Jego dalsze losy są nie znane, ponieważ w Gothic 3: Zmierzch Bogów przejście do Varantu jest zablokowane.

Więcej w Fandom

Losowa wiki