FANDOM

Ethorn VI – postać, występująca w ArcaniA i ArcaniA: Upadek Setarrif. Jest to obecny król Wysp Południowych.

Opis Edytuj

Ma dwie córki – Karellę i Lishę, która po śmierci ojca przejmie władzę nad Wyspami Południowymi. Ma również brata – lorda Gawaana, który jest baronem Srebrowodu. Rezydencja Ethorna znajduje się w stolicy – Setarrif na wyspie Argaan. Król jest doskonałym wojownikiem, podczas jednego z opowiadań Zasłyszane w Rozdartej Dziewicy własnoręcznie pokonuje cieniostwora.

ArcaniA Edytuj

Po pokonaniu Xeshy przez bezimiennego bohatera, w królewskim mieście Ethorn VI wraz z Thorusem oraz Groshem odprawiają Rytuał Uwolnienia i przejmują władzę nad demonem.

ArcaniA: Upadek Setarrif Edytuj

Ethorn VI przejął władzę nad demonem, gdyż uznał, że to ostatnia szansa do obrony przed Myrtańczykami. Po pokonaniu paladynów, Grosh zdjął zaklęcie ze Śniącego, krzycząc przy tym Beliar. Zaraz potem, demon doprowadził do całkowitego zniszczenia miasta i opętania wielu ludzi i zwierząt. Sam król uderzył się w głowę i obudził zamknięty w celi w jego kryjówce. Z niewoli ratuje go Bezimienny, pokonując arcydemona. Po wszystkim Myrtana i Argania podpisują pakt pokojowy.

Poprzednik: Tytuł: Następca:
Lord Tronter Władca Wysp Południowych Lisha

Więcej z Fandomu

Losowa wiki