Fandom

Gothicpedia

Esteban

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Share

Esteban
Esteban (NK) (by Gothicfan94).png

Informacje
Gildia
Poziom
30
Miejsce zamieszkania
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Status
Nie żyje
Wyznanie
Niewierzący
Dubbing
Kod na przywołanie
Bdt_1083_addon_Esteban

Esteban – postać, występująca tylko w Gothic II: Noc Kruka. Jest to bandyta Kruka mieszkający w obozie bandytów w Jarkendarze.

Przed akcją gry Edytuj

Odpowiedzialny jest za czerwone tablice, które umożliwiały wejście do kopalni w ich obozie. Posiada wielu wrogów, takich jak Fisk czy Huno. To właśnie Fisk zlecił zabójstwo Estebana nieznanemu bandycie. Zamach zakończył się fiaskiem.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Jakiś czas później do obozu przybywa Bezimienny. Esteban proponuje bohaterowi, że w zamian za czerwoną tablicę, ten ma się dowiedzieć, kto zlecił jego zabójstwo. Bezimienny potajemnie dogaduje się ze zleceniodawcą i zgodnie z planem wydaje Fiska. Zadowolony Esteban wysyła swoich ochroniarzy do karczmy, gdzie przebywa Fisk, by ci go zabili. Pomimo wypełnienia warunków umowy bandyta nadal nie chce przekazać Bezimiennemu czerwonej tabliczki - uważa, że bohater w obozie bardziej się przyda. Kiedy Bezimienny sprzeciwia się, Esteban straszy go swoimi strażnikami, zapominając, iż zostali oni wysłani do Fiska. Rozzłoszczony Esteban rzuca się na bohatera, ale bez swoich ochroniarzy nie miał większych szans w starciu z bohaterem, po czym ginie z jego ręki.

Ciekawostki Edytuj

  • "Estebán" to hiszpańskie imię – jest odpowiednikiem polskiego imienia "Stefan".

Więcej w Fandom

Losowa wiki