Fandom

Gothicpedia

Erhag

5407stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze7 Udostępnij

Erhag – ork, występujący w Gothic 3: Zmierzch Bogów oraz ArcaniA.

Gothic 3: Zmierzch Bogów Edytuj

Nie lubi ludzi. Jest jednym z orków, którzy mają zanieść regiment dla Kana. Mówi Bezimiennemu, że orkowie nie mają zamiaru atakować Silden i Geldern, ponieważ ich celem jest Gotha. Po przybyciu do Montery mówi bohaterowi, aby nie zawracał mu głowy. Uważa, że magowie sprzymierzeni z Thorusem są nieistotni.

Przed akcją ArcaniA Edytuj

Razem z Thorusem, Groshem i pozostałymi przypłynął na Argaan po ucieczce z Mora Sul. Zatrzymali się w Rozdartej Dziewicy, gdzie naprzeciw nim wyszedł Rauter i gildia wojowników z Argaan. Bójce, do której podjudzał orków Erhag, zapobiegła interwencja Thorusa. Erhag był przeciwny współpracy z Argaańczykami, w wyniku czego mocno pokłócił się z Groshem trzymającym stronę Thorusa. Wraz z ZargashemHargiemUr-Shulem i dwoma innymi odłączył się od reszty grupy, choć Grosh próbował go powstrzymać.

ArcaniA Edytuj

Przybywa ze swoimi orkami w okolice Srebrowodu, do tamtejszego spokojnego klanu. Zabija dotychczasowego wodza w pojedynku, w którym łamie mu wiele kości. To za sprawą Erhaga, po raz pierwszy w pojedynku o władzę w klanie ktoś zginął. Za jego sprawą spokojny dotąd klan, żyjący w zgodzie z ludźmi, staje się wobec nich wrogi, a nawet porywa lorda Gawaana. Próbował też zdobyć zamek Srebrowód, jednak w wyniku bohaterskiej obrony mieszkańców musiał się wycofać. Wielu członków klanu nie popiera jego panowania, jednak obawiają się go. Naprzeciw wychodzi im Bezimienny, który zdobywa imię duszy (amulet z wyrytym imieniem orka) Irrigha (syna poprzedniego wodza), wyzywa Erhaga na pojedynek, pokonuje go, zabija i oddaje władzę w klanie Irrighowi.

Ciekawostki Edytuj

  • W Edycji Rozszerzonej jego imię brzmi Erhang, wiąże się to z tym, że w ten właśnie sposób jego imię wymawia Thorus.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki