FANDOM

Eremita – postać, występująca w Gothic II: Noc Kruka. Zamieszkuje chatę w nizinie w Jarkendarze.

Przed akcją gry Edytuj

Mieszka w Khorinis, lecz przez ciągłe ataki bandytów i problemy z orkami, postanawia zamieszkać w dolinie Jarkendaru. Zostaje tam przewieziony przez piratów za opłatą.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Zamieszkał w niewielkiej chatce, którą sam zbudował. Prosi Bezimiennego o ubranie. Jeżeli mu je przyniesie, w zamian otrzyma starą kamienną tabliczkę oraz będzie mógł nauczyć się języka budowniczych. Bohater może dać mu dowolny ubiór, który ma w ekwipunku poza pancerzami gildyjnymi. Niedaleko jego chaty znajduje się teleport, który można uaktywnić dzięki kamieniowi ogniskującemu, otrzymanego od maga wody Merdariona.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Jarkendar został zaatakowany przez orków, tym samym Eremita został prawdopodobnie przez nich zabity bądź zniewolony.

Złote Wrota Edytuj

W modyfikacji o nazwie Złote Wrota, Eremita przeniósł się ze swojej chatki, gdy szamani orków wznieśli tam magiczną barierę. Musiał znaleźć sobie inne miejsce mieszkalne. W końcu odnalazł małe obozowisko w pobliżu obozu paladynów. Gdy bohater dociera do jego nowego domu, Eremita prosi go o zdobycie dla niego dwóch szynek. Po wykonaniu, Eremita nie odgrywa żadnej ważnej roli w fabule modyfikacji.

Ciekawostki Edytuj

  • Eremita jest świetnym myśliwym; w jego chacie można znaleźć skóry i rogi cieniostworów.
  • Najlepszy pancerz, jaki Bezimienny jest w stanie mu oddać bez kodów to pancerz z płytek pancerzy pełzaczy.
  • Gracz może mu dać nawet mroczny płaszcz poszukiwaczy, zdobyty za pomocą kodów.
  • Jest jedną z dwóch osób w Jarkendarze (drugą jest Lance), która atakuje Bezimiennego, gdy ma założony strój bandyty.
  • W modyfikacji Mroczne Tajemnice niedaleko obozu fanatyków występuje inny Eremita, który szuka chromaninów.
  • Podczas nauki języka budowniczych, Eremita informuję nas, iż: G oznacza O, T oznacza H oraz I oznacza C. Oczywiście wychodzi nam z tego nazwa serii – „Gothic”.