Fandom

Gothicpedia

Elvrich

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Elvrich
Elvrich (Noc Kruka) (by Gothicfan94).png
Informacje
Gildia
Zawód
Czeladnik stolarza
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Wyznanie
Dubbing

Elvrich – postać występująca w Gothic II: Noc Kruka. Jest to obywatel mieszkający w mieście Khorinis.

Gothic II: Noc KrukaEdytuj

Jest czeladnikiem i siostrzeńcem Thorbena, więc prawdopodobnie bratem Gritty. Jest to wrażliwy, dobry, pracowity chłopak. Niestety zakochuje się bez pamięci w kurtyzanie Lucii, z którą zamierzał uciec w góry. Jednak ich plany zostały pokrzyżowane przez bandytów. Na polecenie Kruka oboje zostali porwani przez ludzi Dextera. Jego ukochana zostaje zabrana do obozu bandytów w Jarkendarze, natomiast on nadal jest więziony niedaleko farmy Bengara. Następnie zostaje uratowany przez Bezimiennego. Powraca do miasta, gdzie dalej pracuje u swojego wuja. Gdy bohater wręcza mu list, w którym jest wyraźnie napisane, że Lucia z nim zrywa, Elvrich nie może pogodzić się z tym, że był dla niej jedynie "chwilową zabawką". Prosi Bezimiennego, żeby zabrał ten list. Wierzy, że ukochana wróci do niego, mimo że dostał od niej jednoznaczną odpowiedź.

Dalsze losyEdytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym Elvrich został prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.

CiekawostkiEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki