Fandom

Gothicpedia

Eliksir zręczności

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Share

Eliksir zręczności
Eliksir zręczności (ikona) (Gothic II) (by SpY).png
Eliksir zręczności (by Ossowski21).png
Eliksir zręczności w Gothic II i Gothic II : Noc kruka
Informacje
Typ
Napój zwiększający statystyki na stałe
Działanie
GII: 5 punktów do zręczności
GII:NK: 3 punkty zręczności
Właściciel
Wartość kupna
GII: 800 sztuk złota
GII:NK: 800 sztuk złota
Wartość sprzedaży
GII: 240 sztuk złota
GII:NK: 120 sztuk złota
Występowanie
Kod
itpo_perm_dex

Eliksir zręczności – mikstura, występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to mikstura podnosząca na stałe współczynnik zręczności. Wlana jest do bogato zdobionej karafki, zamkniętej złotą nakrętką inkrustowaną szlachetnymi kamieniami.

Gothic II Edytuj

Eliksir ten dodaje pięć punktów zręczności na stałe.

Bezimienny może go kupić od alchemików Salandrila i Zurisa, ale dopiero w trzecim rozdziale. Cena zakupu eliksiru to osiemset sztuk złota. Jedna fiolka znajduje się w gnieździe polnych bestii koło farmy Onara. Kolejna butelka znajduje się w kanałach pod miastem Khorinis wewnątrz skrzyni z bardzo skomplikowanym zamkiem. Klucz do drzwi posiada złodziej Jesper, daje on go bohaterowi w trzecim rozdziale. Bezimienny może również znaleźć jedną karafkę w Górniczej Dolinie, leży ona za stadem smoczych zębaczy na północnej części byłej kolonii karnej. Ostatni eliksir bohater może otrzymać od paladyna Orika za zabicie Hosh-Paka w czwartym rozdziale.

Bezimienny może uwarzyć samodzielnie miksturę na stole alchemicznym, receptury uczy bohatera zielarka Sagitta oraz Mag Wody Vatras po dopłynięciu Bezimiennego na wyspę Irdorath.

Do jej wykonania potrzebne są:

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

W dodatku do Gothic II eliksir podnosi zręczność o jedyne trzy punkty.

Sprzedawcy nadal oferują bohaterowi tę miksturę za tą samą cenę, oraz sposób jej wykonania również nie uległ zmianom. Zmieniło się jednak położenie jednej z butelek. Brak jej jest w gnieździe smoczych zębaczy. Jednak Bezimienny może odnaleźć jedną sztukę, na półce skalnej nad obozowiskiem bandytów, wdrapując się na namiot i przechodząc po drewnianej belce. Obóz znajduje się na końcu lasu za farmą Sekoba, tuż pod urwiskiem.

Dodatkowo receptury uczy Riordian po przejściu do Jarkendaru.

Więcej w Fandom

Losowa wiki