FANDOM

Eliksir ducha – mikstura, występująca w Gothic, Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to mikstura magiczna zwiększająca na stałe manę.

Gothic Edytuj

Bezimienny może ją znaleźć w świątyni Śniącego. Po użyciu tego eliksiru Bezimienny otrzyma piętnaście punktów many na stałe, jej wartość wynosi tysiąc pięćset bryłek rudy.

Gothic II Edytuj

W Gothic II po wypiciu dodaje bohaterowi dziesięć punktów many na stałe. Jest warta tysiąć pięćset sztuk złota, lecz Bezimienny może ją sprzedać za dwieście dwadzieścia pięć sztuk złota. Do jej wytworzenia potrzebna jest menzurka, jeden szczaw królewski oraz ognisty korzeń. Wytwarzania tego eliksiru może nauczyć Bezimiennego zielarka Sagitta, Mag Ognia Neoras oraz Mag Wody Vatras. Bohater może go kupić także u Zurisa w czwartym rozdziale na placu targowym. Jedna butelka eliksiru ducha znajduje się w starej wieży Xardasa.

Gothic II: Noc KrukaEdytuj

W Gothic II: Noc Kruka po wypiciu dodaje Bezimiennemu tylko pięć punktów many na stałe, jej wartość nie zmienia się.

Ciekawostki Edytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Eliksir ducha

  • Warzenie Eliksiru Ducha

    6 wiadomości
    • No fajnie tyle że ja się wyuczyłem wszystkich eliksirów jeśli chodzi o mane i jak chce stworzyć eliskir ducha to nie mogę go stworzyć...
    • Żeś szybko napisał, ja bym na twoim miejscu spytał na forum o tym modzie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki