Fandom

Gothicpedia

Eligor

5001stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Eligor
Eligor (Returning) (by Jao98).png

Informacje
Tytuł
Władca Lenga
Poziom
500
Miejsce zamieszkania
Leng
Występowanie
Status
Żyje
Wyznanie

Eligor – demon, występujący w modyfikacji Returning. Jest to władca Lenga – królestwa demonów.

Returning Edytuj

Po raz pierwszy Bezimienny słyszy o nim od Kreola, gdy uczy się języka demonów. Dowiaduje się, że Eligor nie służy Beliarowi jak większość znanych demonów, a do tego posiada własną armię – Legion Eligora. Gdy bohater jest magiem, od swojego mistrza wśród Opiekunów dowiaduje się, że demony Lenga, w tym nawet Legion, podlegają właśnie im. W związku z tym otrzymuje runę przyzwania demona Legionu, która pozwala mu na skorzystanie z pomocy Legionu Eligora. Opiekunowie ostrzegają go jednak, że moc runy nie jest nieskończona. I rzeczywiście, po dziesięciokrotnym skorzystaniu z runy i próbie wezwania kolejnego pomocnika, sam władca demonów pojawia się przed wybrańcem bogów. Informuje go, że siła runy wygasła i żaden demon nie przybędzie już na jego wezwanie. Składa jednak przyszłemu królowi Myrtany propozycję: będzie on mógł korzystać w dalszym ciągu z pomocy jego Legionu, jeśli w zamian odda część swojej energii życiowej. Jeśli bohater przyjmie propozycję, Eligor zniknie, a on będzie mógł korzystać z runy w dalszym ciągu, za każdym razem tracąc energię życiową. Jeśli jednak odrzuci ofertę demona, ten nie ukryje rozczarowania, jednak odejdzie z powrotem do swojego wymiaru. Eligor jest także właścicielem korony chroniącej przed mentalnymi atakami innych demonów. Bezimienny przygotowując się do walki ze Śniącym przyzywa Eligora w starej wieży Xardasa, gdzie obaj zawierają umowę – Eligor oddaje swoją koronę, ale w zamian otrzymuje część sił życiowych bohatera. Po wszystkim arcydemon wraca do swojego królestwa.

Dalsze losy Edytuj

Nie są znane losy Eligora i jego Legionu po wygnaniu Opiekunów. Możliwe, że przeszli na stronę Beliara lub pozostali wierni swoim mistrzom i oczekiwali ich powrotu, którego jednak nigdy się nie doczekali.

Więcej w Fandom

Losowa wiki