Fandom

Gothicpedia

Eligor

5219stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Eligor – demon, występujący w modyfikacji Returning. Jest to władca Lenga – królestwa demonów.

Returning Edytuj

Po raz pierwszy Bezimienny słyszy o nim od Kreola, gdy uczy się języka demonów. Dowiaduje się, że Eligor nie służy Beliarowi jak większość znanych demonów, a do tego posiada własną armię – Legion Eligora. Gdy bohater jest magiem, od swojego mistrza wśród Opiekunów dowiaduje się, że demony Lenga, w tym nawet Legion, podlegają właśnie im. W związku z tym otrzymuje runę przyzwania demona Legionu, która pozwala mu na skorzystanie z pomocy Legionu Eligora. Opiekunowie ostrzegają go jednak, że moc runy nie jest nieskończona. I rzeczywiście, po dziesięciokrotnym skorzystaniu z runy i próbie wezwania kolejnego pomocnika, sam władca demonów pojawia się przed wybrańcem bogów. Informuje go, że siła runy wygasła i żaden demon nie przybędzie już na jego wezwanie. Składa jednak przyszłemu królowi Myrtany propozycję: będzie on mógł korzystać w dalszym ciągu z pomocy jego Legionu, jeśli w zamian odda część swojej energii życiowej. Jeśli bohater przyjmie propozycję, Eligor zniknie, a on będzie mógł korzystać z runy w dalszym ciągu, za każdym razem tracąc energię życiową. Jeśli jednak odrzuci ofertę demona, ten nie ukryje rozczarowania, jednak odejdzie z powrotem do swojego wymiaru. Eligor jest także właścicielem korony chroniącej przed mentalnymi atakami innych demonów. Bezimienny przygotowując się do walki ze Śniącym przyzywa Eligora w starej wieży Xardasa, gdzie obaj zawierają umowę – Eligor oddaje swoją koronę, ale w zamian otrzymuje część sił życiowych bohatera. Po wszystkim arcydemon wraca do swojego królestwa.

Dalsze losy Edytuj

Nie są znane losy Eligora i jego Legionu po wygnaniu Opiekunów. Możliwe, że przeszli na stronę Beliara lub pozostali wierni swoim mistrzom i oczekiwali ich powrotu, którego jednak nigdy się nie doczekali.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki