FANDOM

Eli'Ne – postać występująca w modyfikacji Mroczne Tajemnice. To jedyna kobieta w bractwie Pradawnych.

Mroczne Tajemnice Edytuj

Mieszka w podziemnym świecie. Opiekuje się ostrokłami. Informuje Bezimiennego, jak wydostać się z miejsca, w którym zamieszkała. Bohater pomaga jej w rytuale odczarowania czarnego maga, a potem go zabija. Kiedy Bezimienny informuje ją, że zabił Uriziela, Eli'Ne wyznaje głównemu bohaterowi, że zakochała się w nim od pierwszego wejrzenia. Mówi mu także, że gdyby zakończył swoje przygody, to będzie ona czekać na niego. Bezimienny odpowiada, że raczej tego nie zrobi. Pomimo tego Eli'Ne zapewnia bohatera, że gdyby jednak zdecydował się znaleźć spokojne miejsce do zamieszkania, żeby zamieszkał razem z nią. Później żegna Bezimiennego i mówi mu, że nigdy go nie zapomni, nazywając go ukochanym pieszczoszkiem.

Ciekawostki Edytuj

  • Bezimienny po spędzeniu nocy z Eli'Ne traci prawie wszystkie punkty życia (zostaje ich tylko 5, a za drugim razem 50).
  • Przemieniła czarnego maga w ostrokła, tak aby stał się tym, co prześladował.
  • Jeśli bohater zabije jej ostrokły, nie może już do niej podejść, ponieważ w rozmowie zabije go krzycząc: Zabiłeś moje pieszczoszki! Ty potworze! Życie za życie!.
  • W przeciwieństwie do innych Pradawnych ma normalne oczy.
  • Gdy Bezimienny wybierze artefakt zamiast stosunku, Eli'Ne będzie wzburzona.
  • Ma ona model Serafii - jednej z niewolnic Gomeza.