Fandom

Gothicpedia

Elena

4989stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij

Elena
Elena (by SpY).png
Informacje
Gildia
Zawód
Handlarka
Poziom
GII: 12
GII:NK: 20
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Farma Onara
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Status
Nieznany
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
insert bau_911_elena

Elena – postać występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to córka Onara i Marii. Przebywa na farmie swojego ojca.

Gothic IIEdytuj

Kiedyś handlowała poza farmą, jednak od czasu buntu jej ojca nie opuszcza farmy. Opowiada bohaterowi o najemnikach i o sytuacji na farmie. Sprzeda mu też trochę żywności. Jak sama mówi, nie cierpi złodziei. Jest nieco nieśmiała w stosunku do obcych. Kupiła nielegalne udziały w kopalni. Może sprzedać Bezimiennemu jedzenie dla Groma, który w zamian za pożywienie nauczy bohatera zbierania trofeów zwierzęcych. Wieczorami rozmawia z Wasilim w domu Onara.

Velaya – Historia wojowniczkiEdytuj

W modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki, Elena pewnego dnia zauważa, że Velaya nie jest w najlepszym nastroju. Pyta się więc wojowniczki, co jej dolega. Główna bohaterka opowiada jej o treningu nad wodospadem. Mówi jej też o kąpieli w jeziorze, która odbywa się po treningu. Wtedy to dostrzega podglądacza. Velaya prosi Elenę, aby wcześnie rano zaczęła ćwiczyć nad wodospadem. Wtedy to dowiedziałaby się kto jest podglądaczem i mogłaby dopaść zboczeńca i dać mu nauczkę raz na zawsze. Córka Onara zgadza się. Następnego ranka udaje się złapać zboczeńca, którym okazuje się Rukhar. Później Elena gratuluje Velayi też udanej zemsty na najemniku Darze.

Global Mod Edytuj

Jej rola została znacznie rozszerzona. Podczas wykonywania zadania dla Gildii Złodziei Bezimienny musi nawiązać romans z Eleną, by dowiedzieć się, gdzie Onar trzyma swoje kosztowności. Bohater odgrywa przed Eleną, że jest w niej zakochany, aż w końcu uwodzi ją i spędzą z nią noc w tawernie Orlana. Gdy bezimienny bohater zdobywa szkatułkę zrywa wszelkie kontakty z dziewczyną, która w końcu domyśla się, że ten ją oszukał i wykorzystał. Bezimienny może ją błagać o przebaczenie w V rozdziale, wyznając jej prawdziwe uczucie. Elena w końcu daje się przebłagać i wyrusza z bohaterem na Dwór Irdorath.

Dalsze losyEdytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym została ona prawdopodobnie przez nich zabita, bądź zniewolona.

Więcej w Fandom

Losowa wiki