Fandom

Gothicpedia

Elber

5001stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Elber
Elber (patch 1.75.14) (Gothic 3) (by Gothicfan94).png

Informacje
Gildia
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Dzierżona broń
Występowanie
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
Elber

Elber – postać, występująca w Gothic 3. Jest to najemnik orków, zarządza farmą obok Montery.

Gothic 3 Edytuj

Nie radzi sobie na farmie, kiedy Bezimienny do niego przychodzi, Elber mówi, żeby mu nie przeszkadzać, ponieważ jest zapracowany. Uważa, że Marik – przywódca najemników z Montery, siedzi mu na karku, a jego ludzie naśmiewają się z niego. Bardziej od buntowników obawia się złodziei zboża, Elber boi się, że kiedyś w nocy poderżną mu gardło, a jego pracownicy niczego nie zauważą, ponieważ będą odsypiali kaca. Bardzo szanuje Marika, ponieważ umie on zapanować nad wszystkimi najemnikami. Wspomina również o ożywieńcach przebywających w starej twierdzy paladynówGocie. Kiedy bohater pokonuje złodziei, Elber jest bardzo zdziwiony i ucieszony, w nagrodę oddaje przyszłemu królowi Myrtany tysiąc pięćset sztuk złota, które miało być dla jego pracowników. Gdy bohater zanosi piętnaście worków pszenicy z farmy do Sanforda, Elber wręcza mu dwieście sztuk złota. Na wieść, że niewolnicy kontaktują się z buntownikami, nie przejmuje się tym i każe wybrańcowi bogów zająć się tą sprawą. Kiedy bohater przeprowadza rewolucję w Monterze, Elber ginie, lub ucieka.

Ciekawostki Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki