Fandom

Gothicpedia

Elber

5341stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Elber – postać, występująca w Gothic 3. Jest to najemnik orków, zarządza farmą obok Montery.

Gothic 3 Edytuj

Nie radzi sobie na farmie, kiedy Bezimienny do niego przychodzi, Elber mówi, żeby mu nie przeszkadzać, ponieważ jest zapracowany. Uważa, że Marik – przywódca najemników z Montery, siedzi mu na karku, a jego ludzie naśmiewają się z niego. Bardziej od buntowników obawia się złodziei zboża, Elber boi się, że kiedyś w nocy poderżną mu gardło, a jego pracownicy niczego nie zauważą, ponieważ będą odsypiali kaca. Bardzo szanuje Marika, ponieważ umie on zapanować nad wszystkimi najemnikami. Wspomina również o ożywieńcach przebywających w starej twierdzy paladynówGocie. Kiedy bohater pokonuje złodziei, Elber jest bardzo zdziwiony i ucieszony, w nagrodę oddaje przyszłemu królowi Myrtany tysiąc pięćset sztuk złota, które miało być dla jego pracowników. Gdy bohater zanosi piętnaście worków pszenicy z farmy do Sanforda, Elber wręcza mu dwieście sztuk złota. Na wieść, że niewolnicy kontaktują się z buntownikami, nie przejmuje się tym i każe wybrańcowi bogów zająć się tą sprawą. Kiedy bohater przeprowadza rewolucję w Monterze, Elber ginie, lub ucieka.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki