Fandom

Gothicpedia

Ehnim

5001stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Ehnim
Ehnim (GII) (by Jao98).png
Informacje
Gildia
Zawód
Farmer
Miejsce zamieszkania
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
insert bau_944_ehnim

Ehnim – postać występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to farmer mieszkający na farmie Akila.

Gothic IIEdytuj

Całymi dniami pracuje na polu, wieczorami zasiada przy ognisku z innymi pracownikami farmy. Ma brata Egilla. Obaj twierdzą, że zabili ogromne ilości polnych bestii oraz uważają się wzajemnie za tchórzy i obiboków. W końcu, po namowie Bezimiennego Ehnim rusza do walki ze swoim bratem. W III rozdziale mówi Bezimiennemu o bimbrowni Vino i za sto sztuk złota może mu sprzedać łoj kretoszczura potrzebny do otwarcia bramy bimbrowni.

Velaya – Historia wojowniczkiEdytuj

W modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki Ehinim i Egill na polecenie Akila mają udać do Miki w celu przeniesienia dostawy z żywnością. Velaya jako, że chce się dostać do miasta musi chronić ten "konwój" przed złymi stworzeniami. Podróż przebiegła sprawnie i każda z osób spełniła swój cel jaki miała do wykonania.

Dalsze losyEdytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym Ehnim został prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.

CiekawostkiEdytuj

  • Jeżeli wcześniej bohater odbierze mu łój, to w ten sposób odda mu jego złoto i drugi raz rzuci się na Egilla.

Więcej w Fandom

Losowa wiki