FANDOM

Edgor – postać, występująca w Gothic II: Noc Kruka. Jest to bandyta mieszkający w Jarkendarze.

Przed akcją gry Edytuj

Sztormowej nocy, został przywieziony do Jarkendaru przez piratów, którym zarzygał cały statek.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Znajduje się przed obozem bandytów. Jest ekspertem w wiedzy o krwiopijcach, może nauczyć Bezimiennego oprawiać te insekty. Miał znaleźć kamienną tablicę w pobliskich ruinach, jednak nie śpieszy się mu do wykonania tego zadania. Informuje Bezimiennego o tym, że Fletchera zabił Franko.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Edgor przeszedł wraz z innymi bandytami przez portal i osiedlił się w obozie mieszczącym się niedaleko ruin. Dostał zadanie pilnowania na zmianę chatki z uwięzionymi ludźmi. Są nimi Thorus wraz z magami wody. Nikomu nie pozwala wejść do chatki, wyjątek stanowią osoby niosące jedzenie dla więźniów. Kiedy jedzenie przenosi Velaya, Edgor jest szorstki i nieprzyjemny w stosunku do niej. Podczas gdy jego koledzy wyruszają podbić wyspę, bandyta sam pilnuje więźniów. Ginie po walce z wojowniczką.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Jarkendar został zaatakowany przez orków, tym samym Edgor został prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.

Ciekawostki Edytuj

  • Nauka u niego jest płatna.
  • Jeśli w modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki Velaya zapyta się u niego o jakąś robotę, Edgor posiada niedwuznaczne propozycje. Bohaterka ofertę pracy odrzuca i ma niezbyt dobre zdanie o bandycie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki