Fandom

Gothicpedia

Dzik

5219stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze19 Udostępnij

Dzik – typowa zwierzyna łowna, występująca w Gothic II: Noc Kruka, Gothic 3, ArcaniA oraz modyfikacji Mroczne Tajemnice.

Mroczne Tajemnice Edytuj

Posiadają czarną szczecinę oraz wielkie szable. W podstawowej wersji Gothic nie ma dzików, dodaje je modyfikacja Mroczne Tajemnice. Dziki przebywają głównie w wielkim lesie na trasie Stary Obóz-Obóz Bractwa. Przebywają głównie w towarzystwie wilków. Niechętnie atakują Bezimiennego, ruszają dopiero po ostrzegawczym chrumknięciu. Atakują szybko, odpychając bohatera za każdym razem.

Trofea Edytuj

Bohater może z nich wyciąć dwie sztuki surowego mięsa i skórę dzika, jeśli zna się na skórowaniu zwierząt.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Wyglądają identycznie jak w modyfikacji Mroczne Tajemnice, choć pojawiają się chronologiczne pierwsze, to właśnie z dodatku do drugiej części pochodzi model dzika. Dziki występują na terenie centralnej części wyspy Khorinis. Przebywają w parach niedaleko chaty Erola, ścieżki do latarni morskiej i drogi prowadzącej od gospody do przełęczy. Są niezwykle agresywne, gdy tylko Bezimienny zbliży się do ich terytorium ruszają do ataku po krótkim chrumknięciu.

Trofea Edytuj

Bohater może ściągnąć z osobnika jego skórę oraz wydobyć sztukę surowego mięsa.

Gothic 3 Edytuj

Ich sierść jest szara, są krępej postury z dwoma parami szabli, krótką i nieznacznie dłuższą. Dziki występują powszechnie w centrum kontynentu, na przykład na drodze do Montery. Przeważnie bohater może spotkać je w grupach po dwie lub trzy sztuki. Gdy tylko wyczują obecność Bezimiennego, rzucają się na niego błyskawicznie. Stanowią dość spore wyzwanie dla niedoświadczonego wojownika. Bohater może spotkać agresywne osobniki, które zajęły miejsce pracy drwala Brentona z Reddock. W pobliżu ruin nieopodal Okary, żyją paskudne dziki. Myśliwy Fraser może pomóc Bezimiennemu pozbyć się ich z okolicy.

Trofea Edytuj

Bezimienny może wyciągnąć z dzika dwa kawałki surowego mięsa, kły oraz ściągnąć skórę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki