Fandom

Gothicpedia

Dwuręczny miecz admirała

5224strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Dwuręczny miecz admirała – oręż, występujący w Gothic 3: Początek. Jest to najpotężniejszy miecz występujący w tej części serii Gothic.

Przed akcją gryEdytuj

Miecz należy do sławnego Admirała van Kersisa, wraz z resztą jego w niezwykle cennego dobytku. Kiedy admirał zostaje napadnięty i zabity przez piratów, ukrywają oni oręż na statku w jednej ze skrzyń. Prawdopodobnie podczas sztormu, statek wpada na skały i rozbija się na wybrzeżu wyspy Khorinis.

Gothic 3: PoczątekEdytuj

Przybywając na wybrzeże, Xardas może dostać się na statek widmo i uwolnić część duszy admirała van Kersisa, która znajduje się w skrzyni leżącej w prawej części statku. W podzięce, admirał wręczy bohaterowi miecz. Oręż ten jest znacznie silniejszą wersją dwuręcznego miecza jaki Xardas może znaleźć podczas swojej wędrówki. Dodatkowo broń posiada bonus w postaci dziesięciu punktów do siły, pięciu punktów do uderzeń krytycznych oraz zadaje pięć obrażeń od ognia. Bohater aby go użyć potrzebuje aż osiemdziesiąt punktów siły. Xardas może sprzedać miecz za dziewięć tysięcy sztuk złota.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki