Fandom

Gothicpedia

Dwór Irdorath (księga)

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Dwór Irdorath
Księga Dwór Irdorath by Kubar906.jpg
Informacje
Posiadacz
Autor
Tomy
1
Status
Rzadka
Występowanie
Kod
Insert itwr_hallsofirdorath

Księga Dwór Irdorath – księga, którą Bezimienny musiał zanieść Pyrokarowi na dowód lojalności Xardasa. Bezimienny znajduje ją w kufrze na farmie Sekoba dzięki kluczowi od Xardasa. Gdy Bezimienny przybywa na farmę, w domu Sekoba znajdują się poszukiwacze, którzy mieli za zadanie wykraść księgę z majątku ziemskiego. Na prośbę Sekoba Bezimienny zabija istoty, a korzystając z nieobecności właściciela farmy, otwiera kufer i zabiera księgę razem z kilkoma złotymi monetami i runą "tworzenie szkieletu goblina". Następnie Bezimienny teleportuje się do klasztoru, by wręczyć księgę zdumionemu Pyrokarowi. Księga trafia po raz drugi w ręce Bezimiennego po tym, jak on wraca z polowania na smoki w Górniczej Dolinie. Pyrokar mówi Bezimiennemu, że wszyscy magowie ognia próbowali otworzyć dzieło, jednak żadnemu się nie powiodło. Bezimienny jednak otwiera księgę słowami "XARAK BENDARDO" (informacje jak otworzyć księgę uzyskał po przeczytaniu listu od Xardasa). Księga opisuje, jak wejść do biblioteki pod klasztorem. W księdze znajduje się także list, na którym jest wskazówka, która mówi, że trzeba pociągnąć za lampę, by otworzyć przejście.

Treść Edytuj

...Tak oto ukryłem wejście do biblioteki za zamaskowanymi drzwiami, by uchronić moje zapiski ze świątyń Beliara. Gdyby dowiedzieli się o nich Moi bracia mogliby je pochopnie zniszczyć. Teraz wiedzą tylko, że świątynie te niegdyś istniały. Na wszelki wypadek zostawiłem kilka sług na straży biblioteki. Ten klucz otwiera ostatnie drzwi.

Więcej w Fandom

Losowa wiki