Fandom

Gothicpedia

Dusty

4990stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze8 Udostępnij

Dusty
Dusty (Gothic I) (by Wojciech Wawrzyńczak).png

Informacje
Gildia
Poziom
10
Miejsce zamieszkania
Dzierżona broń
Występowanie
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
VLK_524_Dusty

Dusty – postać, występująca w Gothic. Jest kopaczem mieszkającym w Starym Obozie.

Gothic Edytuj

Bezimienny spotyka go po raz pierwszy przy jego chacie w Starym Obozie. Nie podoba mu się zwierzchnictwo Gomeza i bardzo chce dołączyć do Obozu Bractwa. Dusty mówi Bezimiennemu, że jego przyjaciel, Melvin już dołączył do obozu na bagnach. Jeśli bohater chce dołączyć do bractwa Śniącego, poparcie Baal Tondrala może zdobyć poprzez przyprowadzenie do niego Dusty'ego. Może to jednak zrobić wtedy, gdy porozmawia z Melvinem i przekupi strażników południowej bramy stoma bryłkami rudy. Po przyprowadzeniu Dusty'ego do Baal Tondrala, ten pierwszy stanie się jego uczniem. Jeśli Bezimienny go nie przyprowadzi nadal mieszka w Starym Obozie i od czwartego rozdziału jest do niego wrogo nastawiony.

Dalsze losy Edytuj

Po upadku bariery, Dusty prawdopodobnie został opętany przez Beliara i został poszukiwaczem. Jeśli zostanie w Obozie, ginie prawdopodobnie podczas upadku bariery.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest jednym z trzech (bądź czterech, jeśli Bezimienny dołączy do Sekciarzy) członków bractwa, który posiada włosy. Innymi są Melvin i Baal Netbek.
  • W statystykach nie posiada żadnej gildii.
  • Podczas wędrówki do Obozu Bractwa Dusty jest nieśmiertelny.
  • W modyfikacji Returning przebywa w obozie Netbeka w ruinach klasztoru zmiennokształtnych.

Więcej w Fandom

Losowa wiki