Fandom

Gothicpedia

Druidzi

5336stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Udostępnij

Druidzi – kapłani natury i słudzy Adanosa. Każdy posiada kamień, który pozwala im przemienić się w zwierzę i mieć jego moc. Druidom często z własnej woli służą gońcy leśni. Mieszkają na kontynencie, głównie w Myrtanie.

Przed akcją gry Edytuj

Nie wiadomo, kiedy dokładnie zostali powołani druidzi, prawdopodobnie druidzi pojawili się wraz z założeniem królestwa Myrtany ale na pewno od początku istnienia służyli Adanosowi. Przed wybuchem wojny królestwa Myrtany z orkami nie wadzili oni nikomu. Żyli spokojnie, polowali dla nich gońcy leśni, a oni sami zajmowali się leczeniem innych ludzi oraz magią natury. Interesowali się także alchemią. Od początku żyli w lasach i dalekich od miast miejscach.

Gothic 3 Edytuj

Po wybuchu wojny orkowie starali się zabić wszystkich druidów. Zostało więc ich niewielu przy życiu. Współpracowali z buntownikami w walce z okupantem. Kilka zadań dla nich wykonuje Bezimienny.

Gothic 3: Zmierzch Bogów Edytuj

W tej części występuje kilku druidów (np. Ignatius). Jeden z nich mieszka w chacie z Gońcami Leśnymi niedaleko Silden. Jeden z nich przebywa w sali Inoga i uczy prastarej magi. Porgan dalej mieszka w swojej jaskini z Gońcami Leśnymi.

Znani druidzi Edytuj

  • Runak - najwyższy z druidów Myrtany, ma moc cieniostwora;
  • Porgan - uzdrowiciel, posiada kamień rozpruwacza;
  • Torn - mieszka w okolicach Geldern, potrafi zmienić się w zębacza;
  • Bogir - stary myśliwy z Nordmaru, posiada kamień wilka;
  • Shakyor - druid i koczownik z pustyni, zaklinacz lwów;
  • Akor - zginął w niewyjaśnionych okolicznościach, miał moc topielca;
  • Ignatius - druid mieszkający w Gocie. Potrafi zmieniać się w zębacza.

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki