FANDOM

Drow – postać występująca jedynie w modyfikacji Mroczne Tajemnice. Nie jest człowiekiem, o czym świadczy chociażby kolor jego skóry (sugerujący, że może być elfem). Jest bardzo dobrym wojownikiem, posiada mroczną zbroję, tak samo jak pozostali z obozu na wyspie Uriziela, ale dzierży wyjątkową broń - sejmitar Drowa.

Mroczne Tajemnice Edytuj

Przebywa w obozie razem z Utherem, Somem, Averem i Arthasem. Przez większość dnia stoi nad urwiskiem, skąd obserwuje morze. Jeżeli Bezimienny wybierze u Pradawnych drogę Innosa, to po krótkiej rozmowie (w której wyjawi, że on i jego towarzysze to najemnicy na usługach Uriziela) zaatakuje bohatera. Jeśli zaś podąży drogą Beliara, wojownik ucieszy się, że kolejny śmiertelnik przeszedł na "zwycięską stronę". Ostrzega bohatera, by nie przeszkadzał Czarnemu Arcymagowi w jego badaniach. Po zdradzie i śmierci Uriziela rzuca się na Wybrańca ze swoimi najemnikami, lecz ginie w walce.

Ciekawostki Edytuj

  • Postać najprawdopodobniej jest nawiązaniem do Drizzt Do'Urden z Forgotten Realms.
  • Jego imię jest nawiązaniem do pseudonimu jednego z twórców Mrocznych Tajemnic, Drow'a.