Fandom

Gothicpedia

Drax

4982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Drax
Drax (Gothic I) (by Gothicfan94).png
Informacje
Gildia
Zawód
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
ORG_819_Drax

Drax – postać, występująca w Gothic. Jest to szkodnik z Nowego Obozu, który zajmuje się myślistwem.

Gothic Edytuj

Drax przebywa w miejscu wlotu drogi z placu wymian do doliny, gdzie poluje na ścierwojady. Jest on dobrze wyspecjalizowany w polowaniu na ptaki nieloty. Wiedzą tą dzieli się często z żółtodziobami, którzy obok położoną drogą przybywają do kolonii karnej. Jego technika polega na celowaniu w dziób ścierwojada oraz na wyprowadzeniu ciosu przed zwierzęciem i poprzedzeniu go jak najszybciej kolejnym. Zwykle za te informacje wymaga butelki piwa wiedząc, że skazańcy przybywają do doliny z pustymi kieszeniami. Myśliwy spędza większość czasu na polowaniu ze swoim kompanem Ratfordem, również myśliwym. Drax zarabia również jako nauczyciel. Przekazuje swoje umiejętności myśliwskie za odpowiednią ilość bryłek rudy. Specjalizuje się w skórowaniu ssaków, gadów oraz pozyskiwaniu kłów i pazurów.

Mroczne Tajemnice Edytuj

W modyfikacji Mroczne Tajemnice może zostać nowym krawcem Fiska.

Gothic Edycja rozszerzona Edytuj

Jest członkiem obozu bandytów. Zajmuje się rekrutacją i dostarczaniem żywności. Może zaprowadzić Bezimiennego do swojego szefa, jeśli ten zajmie się sprawą bezpieczeństwa obozu. Na miejscu odsyła bohatera do Doyle'a. W IV rozdziale jest świadkiem śmierci Ratforda z rąk strażników, przez co dyszy żądzą zemsty. Jeśli Bezimienny jest bandytą, może dołączyć do grupy Draxa, która atakuje kilka pomniejszych obozowisk strażników. Po ich powrocie okazuje się jednak, że strażnicy zajęli obóz bandytów. Drax popada w depresję i zaczyna obwiniać się o śmierć ludzi w obozie. Jego rozgoryczenie znajduje ujście, gdy Drax wiesza się na jednym z drzew w pobliskim lesie.

Czas Zapłaty Edytuj

W Czas Zapłaty Drax pilnuje drugiego wejścia do obozu rebeliantów. Zleca Rickowi obserwowania obozu bandytów i zabicia jego lokatorów.

Dalsze losy Edytuj

Jego dalsze losy po upadku magicznej bariery nie są znane. Miał on duże szanse przeżyć ze względu na to, że znajdował się blisko wyjścia z doliny. Być może dołączył do bandytów Dextera. Jeśli tak, to jego rola była nieznaczna lub szybko zginął.

Ciekawostki Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki