FANDOM

Drax – postać, występująca w Gothic. Jest to szkodnik z Nowego Obozu, który zajmuje się myślistwem.

Gothic Edytuj

Drax przebywa w miejscu wlotu drogi z placu wymian do doliny, gdzie poluje na ścierwojady. Jest on dobrze wyspecjalizowany w polowaniu na ptaki nieloty. Wiedzą tą dzieli się często z żółtodziobami, którzy obok położoną drogą przybywają do kolonii karnej. Jego technika polega na celowaniu w dziób ścierwojada oraz na wyprowadzeniu ciosu przed zwierzęciem i poprzedzeniu go jak najszybciej kolejnym. Zwykle za te informacje wymaga butelki piwa wiedząc, że skazańcy przybywają do doliny z pustymi kieszeniami. Myśliwy spędza większość czasu na polowaniu ze swoim kompanem Ratfordem, również myśliwym. Drax zarabia również jako nauczyciel. Przekazuje swoje umiejętności myśliwskie za odpowiednią ilość bryłek rudy. Specjalizuje się w skórowaniu ssaków, gadów oraz pozyskiwaniu kłów i pazurów.

Modyfikacje Edytuj

Mroczne Tajemnice Edytuj

W modyfikacji Mroczne Tajemnice może zostać nowym krawcem Fiska.

Gothic Edycja rozszerzona Edytuj

Jest członkiem obozu bandytów. Zajmuje się rekrutacją i dostarczaniem żywności. Może zaprowadzić Bezimiennego do swojego szefa, jeśli ten zajmie się sprawą bezpieczeństwa obozu. Na miejscu odsyła bohatera do Doyle'a. W IV rozdziale Drax nieumyślnie zabija Ratforda podczas bójki, która wynikła po kłótni myśliwych o rudę. Świadkami zbrodni są strażnicy, którzy oferują Draxowi dużą nagrodę za wskazanie drogi do obozu Quentina oraz wywabienie zeń Bezimiennego, podwajając cenę za wyprowadzenie przywódcy bandytów. Zdrajca przygotowuje rzekomy szturm na Stary Obóz chcąc sprowokować swoje niedoszłe ofiary, jednak strażnicy nie są w stanie pokonać bandytów wspartych przez ludzi Wilsona. Drax w szaleństwie ucieka do lasu i przebija się sztyletem, uprzednio zostawiając list, w którym informuje o swoich postępkach.

Czas Zapłaty Edytuj

W modyfikacji Czas Zapłaty Drax pilnuje drugiego wejścia do obozu rebeliantów. Zleca Rickowi obserwowania obozu bandytów i zabicia jego lokatorów.

Dalsze losy Edytuj

Jego dalsze losy po upadku magicznej bariery nie są znane. Miał on duże szanse przeżyć ze względu na to, że znajdował się blisko wyjścia z doliny. Być może dołączył do bandytów Dextera. Jeśli tak, to jego rola była nieznaczna lub szybko zginął.

Cytaty Edytuj

Zobacz tutaj.