Fandom

Gothicpedia

Drak

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Share

Drak
Drak (Gothic MT) (by Jao98).png
Informacje
Gildia
Tytuł
Łowca nagród
Zawód
Ochroniarz Gomeza
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Status
Nie żyje
Wyznanie
Kod na przywołanie
grd_10000_drak

Drak – postać występująca w modyfikacji Mroczne Tajemnice. Jest to osobisty ochroniarz Gomeza i łowca nagród.

Przed akcją Gothic Edytuj

Drak był łowcą nagród i żywą legendą, nawet Bezimienny o nim słyszał przed trafieniem do kolonii. On i inni łowcy nagród pracowali dla króla i możnowładców wyłapując dla nich przestępców i sprowadzając ich do kolonii. Pewnego razu, gdy jeden ze skazańców, których przyprowadził do kolonii, chciał uciec, Drak rzucił się za nim w pogoń. Obaj jednak wpadli za barierę. Skazaniec zginął, a Drakowi udało się przeżyć dzięki wylądowaniu na drzewie, jednak utknął w kolonii i zaczął pracować dla Gomeza.

Mroczne Tajemnice Edytuj

Mieszka w Starym Obozie. Na co dzień przebywa w zamku, w sali tronowej, gdzie pilnuje Gomeza, po lewej stronie tronu na którym siedzi Gomez. Drak jest opancerzony od swych stóp do głowy, nosi na sobie zbroję, który zapewnia mu bardzo dobrą ochronę przeciw wielu rodzajom ataku. Poza tym ma na sobie hełm gladiatora, który zakrywa mu jego twarz i powoduje dodatkową ochronę prócz zbroi. W II rozdziale opowiada Bezimiennemu o tym, jak to przez przypadek goniąc skazańca wpadł do Górniczej Doliny oraz o swojej pracy dla Gomeza. Zapytany, czy mógłby uczynić bohatera łowcą nagród, odmawia twierdząc, że Bezimienny zginąłby w ciągu pierwszego tygodnia pracy. Później najprawdopodobniej wykonuje rozkaz zabójstwa Magów Ognia. Po odbiciu Wolnej Kopalni przez Nowy Obóz, Gomez zleca Drakowi zadanie odnalezienia i zabicia Bezimiennego. Przed wyruszeniem na misję łowca nagród urządza się w dawnej świątyni magów, gdy nagle spostrzega, że za pomocą pentagramu do świątyni dostał się jego cel. Po krótkiej rozmowie Drak wraz ze swoimi strażnikami atakuje bohatera, jednak zostaje przez niego pokonany i zabity.

Więcej w Fandom

Losowa wiki