FANDOM

Dragomir – postać, występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka, jest to myśliwy, który mieszka w małym obozowisku niedaleko gospody "Pod Martwą Harpią".

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Zajął opuszczony obóz, należący najprawdopodobniej do grupy myśliwego Bartoka, ponieważ nie było go stać na nocleg w gospodzie. W lesie, podczas polowania na ścierwojady zaatakowała go grupa ożywieńców. Uciekając, jego ulubiona kusza ześlizgnęła mu się z ramienia. Bezimienny może mu ją przynieść – zguba znajduje się w słonecznym kręgu. Wtedy myśliwy stwierdzi, że było to bardzo nierozważne ze strony bohatera, ale da mu nagrodę w wysokości 150 sztuk złota. Uczy strzelania z kuszy do 75%, pod warunkiem, że Bezimienny ma co najmniej 30 punktów zręczności.

Modyfikacje Edytuj

Returning Edytuj

W modyfikacji Returning należy do gildii myśliwych i przebywa w obozie myśliwych niedaleko farmy Bengara. Dodatkowo za wykonanie zadania, nie płaci bohaterowi złotem, a daje mu księgę „Krwiopijcy”, która umożliwi bohaterowi pozyskiwanie żądeł z krwiopijców.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Dragomir wyprowadził się z obozowiska. Nocuje w namiocie położonym niedaleko tawerny. Przy pierwszej rozmowie informuje Velayę, że na niego i jego kuszę bohaterka zawsze może liczyć. Jest to jednak kłamstwo, ponieważ później odrzuca propozycję pracy na farmie Fellana i przy budowie domu wojowniczki.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostaje zaatakowane przez orków. Dragomir najprawdopodobniej zginął lub został niewolnikiem.