FANDOM

Drago – postać występująca w Gothic. Jest to mag ognia mieszkający w Starym Obozie.

Przed akcją gry Edytuj

Mieszka na kontynencie Myrtany do czasu, gdy zostaje wezwany przez króla Rhobara II na wyspę Khorinis, w celu nałożenia magicznej bariery na Górniczą Dolinę. Po katastrofie, jaką jest wyrwanie się bariery spod kontroli magów, zamieszkuje w obozie, w świątyni Innosa.

Gothic: Der Comic Edytuj

Drago całe dnie poświęca medytacji i nauce magii. W pościgu za Miltenem, Diego i kobietą Gomeza, zawala wieżę w Starym Obozie.

Gothic Edytuj

Jest prawą ręką Corristo. Cały dzień trenuje zaklęcia na górze świątyni, a w nocy stoi na swoim miejscu w pentagramie. Kiedy Bezimienny zostaje magiem ognia, Drago daje mu runę z zaklęciem ognistej strzały. Razem z innymi magami zostaje zamordowany w czwartym rozdziale przez strażników Gomeza.

Modyfikacje Edytuj

Returning Edytuj

W modyfikacji Returning Drago występuje jako duch.

Dolina Zombie Edytuj

Po wybuchu plagi zombie w Górniczej Dolinie Drago i inni lidzie barykadują się w zamku. Przesiaduje w świątyni Innosa, gdzie eksperymentuje z magią. Bragus nie może z nim porozmawiać, gdyż za każdym razem Drago wygania go, krzycząc: CZEGO CHCESZ!? MISTRZ NIE CHCE, ABY MU KTOŚ PRZESZKADZAŁ! WYNOŚ SIĘ!. Gdy bohater wykonuje zadanie dla Skipa polegające na zabraniu magom ognia pewnej książki, musi on prześliznąć się obok Drago. Kiedy zombie, cerbery i demony atakują zamek Drago i inni ludzie (poza Bragusem) giną.