FANDOM

Dolina Zombie – polska modyfikacja do Gothic, wydana w październiku 2015. W grudniu 2016 została wydana łatka 1.5. Twórcy zapowiedzieli także kolejną aktualizację. W modyfikacji gracze wcielają się w kowala Bragusa, skazanego za zabójstwo mordercy jego żony i córki. Trafia on do Górniczej Doliny, w której nastąpiła epidemia zombie.

Wprowadzenie Edytuj

Kowal Bragus, szanowany obywatel Khorinis. Jego życie było bardzo poukładane, kochająca żona, dorosła córeczka, wydawałoby się, że nic nie popsuje jego szczęścia. Pewnego dnia wracając z pracy kowal zobaczył ślady krwi przed domem, okazało się, że jego rodzina została zamordowana. Bragus doskonale wiedział kto pozbawił go rodziny, jednak straż nie miała dowodów aby udowodnić winę mordercy. Kowal po 2 dniach zemścił się, zabił mordercę i trafił do koloni. Górnicza dolina stała się o wiele większym piekłem niż wcześniej, w okresie kilku dni rozprzestrzeniła się epidemia, ludzie stali się żywymi trupami. Tylko garstce udało się przeżyć, większość zabarykadowała się w zamku, w Starym obozie, niektórzy pochowali się po jaskiniach. Widziano tylko ogromne fale piorunów dochodzących z wieży nekromanty Xardasa, może to on jest sprawcą, może chodzi o coś innego. Czy zdołasz przetrwać, czy uda ci się na czas zapobiec dalszemu rozwojowi epidemii? Okaże się w Dolinie Zombie.

Cechy modyfikacji Edytuj

Zombie (Dolina Zombie) (screen prezentujący)
  • Nowa, klimatyczna fabuła podzielona na trzy rozdziały.
  • Nowy ekran menu głównego.
  • Nowy ekran wczytywania.
  • Nowy główny bohater (Bragus).
  • Około 25 zadań głównych i pobocznych.
  • Nowe postacie.
  • Zmiany w świecie gry.
  • Dodane Chata Gorana oraz Chata Enamartha z modyfikacji Die Bedrohung.
  • Nowe przedmioty (zbroje, oręż, a także hełmy).
  • Zmiany w lokacjach (Stara Kopalnia, Wolna Kopalnia oraz cmentarzysko orków).
  • Około 6-10 godzin gry.
  • Zwiększony poziom trudności.
  • Dużo zróżnicowanych rodzajów zombie.
  • Jasnoczerwone niebo w czasie dnia.
  • Muzyka Preliator w wykonaniu grupy muzycznej Globus wykorzystana w końcowym starciu.