Fandom

Gothicpedia

Dolina Cieni

5073strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij
Dolina Cieni
Dolina Cieni - widok ogólny (by Jao98).png
Główna część doliny
Informacje
Typ
Kraina
Położenie
Nieznane
Populacja
ok. 20 osób i ok. 25 orków
Zarządca
Ważne postacie
Ważne miejsca
Występowanie

Dolina Cieni – kraina występująca w modyfikacji Returning

Położenie Edytuj

Położenie doliny jest nieznane. Jedyną drogą do niej prowadzącą jest portal położony w dolnej części Gar Urok, choć najprawdopodobniej istnieje wiele podobnych portali.

Wygląd Edytuj

Dawno temu dolina ta była malowniczą i górzystą krainą pełną lasów, podobnie jak Myrtana. Po przybyciu armii Azgalora, została doszczętnie zniszczona, zarówno podczas ataków orków na miasto w Kalimdorze, jak i ich bitwy z ożywieńcami. Obecnie dolina nie przedstawia pięknego widoku, a w każdym zakamarku grasują nieumarli i inne bestie.

Historia Edytuj

W dolinie znajdowało się wielkie miasto ludzi zwane Kalimdorem; zostało ono jednak zniszczone podczas ataku orków wspomaganych przez nieumarłych przyzwanych przez Kowala Dusz. Wkrótce potem na zgliszczach metropolii odbyła się bitwa zbuntowanych orków z wojskami czarnego smoka, Azgalora. Wygrali ją orkowie, Kowal Dusz został unicestwiony, a Azgalor uciekł, uprzednio rzucając na orków przekleństwo. Ludzie, którzy przetrwali atak, zostali odcięci od świata, a ich potomkowie żyli w dolinie do dziś. Gdy jednak Bezimienny zrzucił klątwę Azgalora, orkowie pod wodzą Ur-Groma i ludzie, którym przewodził Elvais, nawiązali pokojowe stosunki i poświęcili się odbudowie doliny.

Dalsze losy Edytuj

Prawdopodobnie po latach wspólnej egzystencji ludziom i orkom udało się doprowadzić dolinę do dobrego stanu, choć zapewne nigdy nie odzyskała dawnej świetności.

Więcej w Fandom

Losowa wiki