Fandom

Gothicpedia

Dennis

4966stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Dennis
Dennis (patch 1.75.14) (Gothic 3) (by Gothicfan94).png
Informacje
Gildia
Zawód
Zarządca farmy
Miejsce zamieszkania
Farma koło Montery
Dzierżona broń
Występowanie
Wyznanie
Kod na przywołanie
Dennis

Dennis – postać, występująca w Gothic 3. Jest to najemnik orków oraz szef farmy krów leżącej nieopodal Montery.

Gothic 3 Edytuj

Kiedy bohater przyśle na farmę Bengerda i Osko, dwóch niewolników wyczerpanych pracą w świątyni (zadanie "Nowa zmiana w obozie niewolników"), Dennis prosi go o przekazanie Bradleyowi wiadomości. Uważa, że najemnik zbyt znęca się nad swoimi ludźmi - po przybyciu na farmę zupełnie nie nadają się do pracy (zadanie "Dennis chce żeby Bradley lepiej traktował niewolników"). Gdy Bezimienny prosi go, aby Kelvin mógł zostać na farmie (zadanie "Niewolnik Kelvin chce zostać na farmie"), natychmiast się zgadza. Mówi bohaterowi o agresywnych wilkach, które napadają farmę i pożerają niewolników (zadanie "Znajdź i zabij agresywne wilki"). Jeśli wybraniec zażegna ten problem, zadowolony najemnik da mu w nagrodę pięćset sztuk złota. Z nieznanych powodów ma zły stosunek do Elbera, zarządczy farmy pszenicy – nie tylko się z niego nabija, ale również kazał swoim ludziom podpalić jego zboże. Podziwia Bezimiennego, jeśli ten zostanie mistrzem areny.

Dalsze losy Edytuj

Jeżeli bohater zdecyduje się wyzwolić Monterę (zadanie "Wypędź orków z Montery"), Dennis zostaje zabity lub ucieka. W przeciwnym razie jego dalsze losy są nieznane, ponieważ nie występuje w dodatku Zmierzch Bogów.

Więcej w Fandom

Losowa wiki