FANDOM

Demos – postać, występująca w modyfikacji Returning. Jest to drugi Opiekun Ognia.

Returning Edytuj

Pierwszy raz Bezimienny spotyka go po przejściu przez rytuał ognia. Demos pojawia się wówczas w pobliżu przełęczy prowadzącej do Górniczej Doliny. Zleca bohaterowi trudne zadanie: ma on znaleźć i przynieść Opiekunowi Trzecią Istotę Beliara, którą orkowie po przybyciu do doliny, nazywanej przez Opiekunów Hadesem, ukryli w jednym ze swoich świętych miejsc kultu. Przyszły król Myrtany wyrusza na cmentarzysko orków, gdzie odnajduje (po walkach z nieumarłymi orkami) posążek. Demos jest zachwycony osiągnięciami wybrańca bogów i opowiada mu, że Trzecia Istota jest źródłem mocy Mrocznego Boga pochodzącym ze świątyni Irdorath. Mówi także, że każda inna świątynia Beliara posiada (bądź posiadała) podobne źródło mocy. Opiekun Ognia daje Bezimiennemu zgodę na dołączenie do adeptów ich kręgu, po czym teleportuje się do klasztoru Opiekunów. Później nie odgrywa w grze ważniejszej roli. W siódmym rozdziale ucieka do Pałacu Vakhana.

Dalsze losy Edytuj

W Pałacu Opiekunowie knują plan zemsty. Nie został on jednak nigdy zrealizowany.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki