Fandom

Gothicpedia

Demon z Gothy

4982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze47 Udostępnij

Demon z Gothy
Demon z Gothy (Gothic 3) (by Gothicfan94).png

Informacje
Typ
Demon
Punkty Doświadczenia
500
Siła/Zręczność
666
Występowanie
Kod
Gotha_Demon_01

Demon z Gothy – demon z wymiaru Beliara, przywołany przez orkowych szamanów.

Historia demona Edytuj

Orkowie przez wiele tygodni nie mogli zdobyć twierdzy Gotha. Paladyni, którzy bronili zamku, mieli przewagę nad wrogiem. Nie mogąc ich pokonać zbrojnie, orkowie postanowili zrobić to w inny sposób. Najwyżsi szamani orków przywołali z Wymiaru Beliara potężnego demona. Piekielny stwór obłożył ludzi z Gothy klątwą. Stali się ożywieńcami. Zamiary oblegających spełniły się. Niespodziewanie demon zwrócił się przeciw nim i zajął zamek. Obawiano się go, dlatego orkowie pozostawili przed Gothą mały oddział orków, pod dowództwem Potrosa. Niedługo później buntownicy z pobliskiej Okary weszli w posiadanie prastarego artefaktu Adanosa. Przywódca rebeliantów – Roland myślał, iż dzięki temu magicznemu pierścieniowi pokona demona. Grupa pod dowództwem Gorna została opętana przez potwora. Jedynie Gornowi udało się uciec, jednak demon przejął pierścień Adanosa. Po jakimś czasie bohater ponownie odwiedził zamek, tym razem w towarzystwie Bezimiennego. Po długiej walce udało im się zabić demona oraz jego towarzyszy – szkielety i zombie. Zależnie od wyboru gracza, Gotha zostanie zajęta przez buntowników lub orków.

Ciekawostki Edytuj

  • W Quest Pack 4 demon posiada amulet ciemności.
  • W tej samej modyfikacji ma zmienioną teksturę, a jego skrzydła mają czerwone "żyły".
  • Po zabiciu go nie można wziąć jego miecza, mimo iż jest to przedmiot, a nie część demona. Podobnie jest z innymi potworami tego typu.
  • Bestia nie posiada miecza demona  w swoim ekwipunku tylko przyzywa go nieznanym ludzkości zaklęciem.
  • Jeżeli Bezimienny "wejdzie" w ciało potwora, zdejmie dzierżawiony przez niego oręż, a następnie spróbuje założyć go ponownie, nie będzie mógł tego uczynić, ponieważ demon posiada tylko 100 punktów siły, natomiast miecz wymaga 666 punktów siły.
  • Mimo, że broń została przyzwana, po schowaniu jej przez biesa do ekwipunku, nie znika.
  • Demon w Content Mod 2.6 przypomina demony spotykane w Khorinis.

Więcej w Fandom

Losowa wiki