Fandom

Gothicpedia

Demon z Gothy

5405stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze48 Udostępnij

Demon z Gothy – demon z wymiaru Beliara, przywołany przez orkowych szamanów.

Historia demona Edytuj

Orkowie przez wiele tygodni nie mogli zdobyć twierdzy Gotha. Paladyni, którzy bronili zamku, mieli przewagę nad wrogiem. Nie mogąc ich pokonać zbrojnie, orkowie postanowili zrobić to w inny sposób. Najwyżsi szamani orków przywołali z Wymiaru Beliara potężnego demona. Piekielny stwór obłożył ludzi z Gothy klątwą. Stali się ożywieńcami. Zamiary oblegających spełniły się. Niespodziewanie demon zwrócił się przeciw nim i zajął zamek. Obawiano się go, dlatego orkowie pozostawili przed Gothą mały oddział orków pod dowództwem Potrosa. Niedługo później buntownicy z pobliskiej Okary weszli w posiadanie prastarego artefaktu Adanosa. Przywódca rebeliantów – Roland – myślał, iż dzięki temu magicznemu pierścieniowi pokona demona. Grupa pod dowództwem Gorna została opętana przez potwora. Jedynie Gornowi udało się uciec, jednak demon przejął pierścień Adanosa. Po jakimś czasie bohater ponownie odwiedził zamek, tym razem w towarzystwie Bezimiennego. Po długiej walce udało im się zabić demona oraz jego towarzyszy – szkielety i zombie. Zależnie od wyboru gracza, Gotha zostanie zajęta przez buntowników lub orków.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki