FANDOM

Daron – postać, występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to Mag Ognia przebywający w mieście Khorinis.

Gothic II Edytuj

Stoi on na placu targowym w mieście Khorinis. Zbiera ofiary na rzecz klasztoru. Jeśli Bezimienny da magowi rzeczoną ofiarę, dostanie przydatne bonusy w postaci punktów trafień, many lub doświadczenia. Jest jednym z dwóch Magów Ognia, drugim jest Isgaroth, który może dać Bezimiennemu błogosławieństwo Innosa, którego wymaga Thorben.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Jeśli w dodatku Bezimienny chce bez opłaty dostać do klasztoru, będzie musiał wykonać zadanie polegające na przyniesieniu cennego posążka Innosa, który został skradziony Daronowi przez gobliny.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Jest jedyną osobą, która może wykonać runę ochronną przeciwko ospie dla Velayi. Za wykonanie jej mag ognia życzy aż 500 sztuk złota. Bohaterka płaci tę wygórowaną kwotę, ponieważ chce pomóc mieszkańcom dzielnicy portowej. Velaya może mu też zaproponować pomoc w wybudowaniu miejskiej kaplicy Innosa, której mag nie mógł wznieść wcześniej ze względu na dezaprobatę byłego gubernatora Lariusa. Po pomyślnych negocjacjach z Myxirem i zwerbowaniu kamieniarza, kaplica zostaje wzniesiona ku uciesze Darona, który liczy na powiększenie się tacy kościoła Innosa.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym Daron został prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.

Ciekawostki Edytuj

  • Jeżeli Bezimienny nie ma przy sobie złota i powie Daronowi, że jest biedakiem, to otrzyma od niego 20 sztuk złota.
  • Zarówno Bezimienny, jak i Velaya mogą mu dać maksymalnie 1000 sztuk złota.
  • Jeśli Bezimienny zostanie Magiem Ognia, to Daron nie przyjmie już od niego ofiary.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki