Fandom

Gothicpedia

Dark Saga

5405stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze17 Udostępnij

Dark Sagamodyfikacja rosyjsko-ukraińskiego studia Magic Team, działająca na platformie Gothic II: Noc Kruka. Opowiada historię awanturnika Alastera i jego przyjaciela – Marika.

Fabuła Edytuj

Modyfikacja opowiada historię Alastera i jego przyjaciela Marika. Pewnego razu w vengardzkiej knajpie słyszą o legendarnej broni od pijanego pirata, a później zdobywają mapę, na której zaznaczony jest potężny artefakt – Czarny miecz. W czasie podroży do tajemniczej wyspy zostają zaatakowani przez piratów. Kiedy próbują uciec, okazuje się, że załoga ich statku to tak naprawdę piraci pod przykrywką. Dochodzi do walki na pokładzie między kapitanem a załogą, po czym bohaterowie wyskakują za burtę i płyną w stronę pobliskiej wyspy. Tam dowiadują się, że na brzeg przebyły już wilki morskie, które spodziewały się takiego obrotu wydarzeń. Alaster i Marik zostają sprzedani w niewolę. Od tej pory starają się uciec z orkowej niewoli, a przy tym zdobyć potężny skarb.

Cechy Edytuj

  • Nowe miejsce – tajemnicza ogromna wyspa składająca się z wielu lokacji.
  • Nowa fabuła oraz historia.
  • Nowe stworzenia:
    • rudogryz i rudogryz wojownik;
    • strażnik świątynny;
    • królowa pełzaczy (drastycznie różni się od tej z Gothic);
    • wilk ożywieniec;
    • nieumarły pirat;
    • kraur;
    • karakus.
  • Nowe animacje takie jak: walka dwoma mieczami, posługiwanie się tarczą i orkową bronią.
  • Wiele nowych animacji dla orków. Można powiedzieć że orkowie zachowują się teraz jak ludzie.
  • Nowe umiejętności, przykładowo:
    • wytwarzanie strzał i bełtów;
    • przetapianie;
    • górnictwo;
    • wytwarzanie zbroi;
    • ulepszanie zbroi.
  • Wiele nowych mieczy, kusz i łuków do wytworzenia.
  • Nowa ścieżka dźwiękowa, stworzona przez znanego Muntuthela.
  • Nowy ciekawy naród – Ferokijczycy, oraz znane z podstawowej serii frakcje.
  • Interesujące zadania – jest ich ponad 90!
  • Ciekawe zakończenie, dające do myślenia nad kontynuacją.

Kontynuacja Edytuj

W czerwcu 2016 roku świat obiegła informacja że powstaje sequel modyfikacji Dark Saga pod tytułem "Dark Saga II : Wrota Chaosu". Twórcy zamierzają wydać prolog modyfikacji w przeciągu roku. Tymczasem zaprezentowano zdjęcia nowych obszarów, które są dostępne na oficjalnym forum moda.

Fabularnie kontynuacja będzie osadzona rok po wydarzeniach z części pierwszej. Będzie można spotkać starych znajomych.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki