Fandom

Gothicpedia

Dargoth

5001stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Dargoth
Dargoth (Gothic 3) (by Gothicfan94).png
Informacje
Gildia
Zawód
Bibliotekarz
Miejsce zamieszkania
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
Dargoth

Dargoth – postać, występująca w Gothic 3. Jest to mag ognia mieszkający w klasztorze w Nordmarze.

Gothic 3 Edytuj

Jest klasztornym bibliotekarzem. Mówi, że spędził wiele czasu studiując w katakumbach biblioteki, więc może pomóc Bezimiennemu. Informuje bohatera, że górne poziomy biblioteki są do jego dyspozycji, a dolne są przeznaczone tylko dla doświadczonych magów ognia. Naucza Bezimiennego prastarej wiedzy. Kiedy bohater mówi, że szuka piątej świątyni, Dargoth uważa, że w Nordmarze nie ma żadnych świątyń. Kiedy Bezimienny wspomina, że szuka pierścienia pradawnych, Dargoth sugeruje, aby bohater poszukał w kronikach dominacji. W kronikach tych opisano historię zakonu magów ognia, a szczególniej jego początki. Księga została zapieczętowana za pomocą magii, więc Dargoth ostrzega bohatera przed niebezpieczeństwem. Bohater przeczytał w księdze o Akaschy, który założył zakon magów ognia i o artefakcie, który posiada aktualnie przy sobie. Dargoth sugeruje, aby Bezimienny udał się do Klanu Ognia i wypytał tamtejszych wojowników o Akaschę.

Dalsze losy Edytuj

Jego dalsze losy są nieznane, ponieważ w Gothic 3: Zmierzch Bogów przejście do Nordmaru jest zablokowane.

Więcej w Fandom

Losowa wiki