Fandom

Gothicpedia

Dargoth

5224strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Dargoth – postać, występująca w Gothic 3. Jest to mag ognia mieszkający w klasztorze w Nordmarze.

Gothic 3 Edytuj

Jest klasztornym bibliotekarzem. Mówi, że spędził wiele czasu studiując w katakumbach biblioteki, więc może pomóc Bezimiennemu. Informuje bohatera, że górne poziomy biblioteki są do jego dyspozycji, a dolne są przeznaczone tylko dla doświadczonych magów ognia. Naucza Bezimiennego prastarej wiedzy. Kiedy bohater mówi, że szuka piątej świątyni, Dargoth uważa, że w Nordmarze nie ma żadnych świątyń. Kiedy Bezimienny wspomina, że szuka pierścienia pradawnych, Dargoth sugeruje, aby bohater poszukał w kronikach dominacji. W kronikach tych opisano historię zakonu magów ognia, a szczególniej jego początki. Księga została zapieczętowana za pomocą magii, więc Dargoth ostrzega bohatera przed niebezpieczeństwem. Bohater przeczytał w księdze o Akaschy, który założył zakon magów ognia i o artefakcie, który posiada aktualnie przy sobie. Dargoth sugeruje, aby Bezimienny udał się do Klanu Ognia i wypytał tamtejszych wojowników o Akaschę.

Dalsze losy Edytuj

Jego dalsze losy są nieznane, ponieważ w Gothic 3: Zmierzch Bogów przejście do Nordmaru jest zablokowane.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki