Fandom

Gothicpedia

Daranis

5219stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Daranis – postać, występująca w ArcaniA. Jest magiem ognia.

Przed akcją gry Edytuj

Brał udział w wojnie z orkami na co sugerują nam jego słowa o tym, że ostatni raz używał magii do walki dziesięć lat wcześniej. Przybył na Argaan wraz z innymi magami ognia, lecz pozostał w Thorniarze, by prowadzić sklep. Miał jednak kontakt z magami w Tooshoo.

ArcaniAEdytuj

Bezimienny spotyka go po raz pierwszy w karczmie Murdry. Koło niego bohater znajduje pisma opowiadające o posążkach Innosa, Lorda Dominique oraz o artefaktach Beliara. Jest on podróżnym magiem. Przywędrował w te część wyspy, aby odkryć tajemnice kręgów teleportacyjnych. To on ,,popycha dalszą fabułę" mówiąc, iż w zamku srebrowodzkim jest stare archiwum gdzie są informacje o świątyni Bogini. Radzi Bezimiennemu zaprzyjaźnić się z miejscowymi. Następnym miejscem, w którym można go znaleźć jest miasto Thorniara, gdzie prowadzi sklep z artykułami magicznymi. Zna również jeden sposób na dostanie się do Fortecy Rhobara III poprzez uruchomienie jednego z kręgów teleportacyjnych i teleportowaniu się nim. Zadanie pozornie proste jednak przy rozbudzaniu kręgu jest trudne. Bohater musi bowiem udać się do dzielnicy bogaczy, gdzie przyjdzie mu stoczyć walkę w przyzwanym przez niego golemem, który wymknął się spod kontroli, oraz grupą zombie. Ze zwłok golema musi zabrać starą runę Miltena i zanieść ją Daranisowi, po czym ten rozbudzi krąg i będzie mógł teleportować się do fortecy Rhobara. Kolejne spotkanie z nim następuje w ukrytym przejściu koło domu Diega, gdzie otwiera bohaterowi wcześniej zamkniętą bramę. Po raz kolejny Bezimienny spotyka się z nim w świątyni Innosa. Opowiada nam o barierze otaczającą Amulet Śniącego. Wtedy radzi bohaterowi pogadać o tym z wielkimi mistrzami. Podczas podróży staje się naszym kompanem, a nawet przyjacielem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki