FANDOM

Darnajemnik, występujący w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Mieszka na farmie Onara.

Gothic II Edytuj

Stoi za kuchnią i całymi dniami pali bagienne ziele. Może poczęstować Bezimiennego jednym skrętem. To on ukradł Cipherowi paczkę bagiennego ziela i sprzedał ją w Khorinis. Zostaje potem za to przez niego pobity. Paczka bagiennego ziela jest w kufrze w magazynie w dzielnicy portowej. Aby ją zdobyć, Bezimienny musi zabić strażnika i zabrać mu klucz. W IV rozdziale Dar chce zaimponować Lee i najemnikom, za pomocą orkowego trofeum. Bezimienny może w tym pomóc i dać mu pierścień herszta orków. Jeśli Bezimienny jest paladynem, Dar chce zaimponować najemnikom poprzez pokonanie go.

Modyfikacje Edytuj

Global Mod Edytuj

Dar okazuje się być jednym z ostatnich potomków Wygnanych. Najemnik nie ma o tym pojęcia i w pewnym momencie trzeciego rozdziału zostaje zamordowany przez Starożytny Kult.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

W modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki Dar nadal przebywa na farmie Onara. Zaczepia sprzątaczkę Velayę. Przez to, że bohaterka zaatakowała najemnika, ten powala ją na ziemię. Wojowniczka wytrenowana przez Corda chce się zemścić na najemniku. Zgodnie z zasadami pojedynków Velaya stara się rozzłościć Dara poprzez wyzwiska, jednakże on nie chce jej zaatakować. Dopiero kiedy wojowniczka kradnie jego paczkę bagiennego ziela, najemnik rzuca się na nią. Velaya jednak wygrywa pojedynek jednocześnie mszcząc się na Darze.

Cienista północ Edytuj

Dar dołączył do grupy Sylvia. Robi właściwie to samo co robił na farmie Onara - pali bagienne ziele snując się bez celu po zamku. Jest jedną z postaci, która może towarzyszyć bohaterowi podczas walki w starej krypcie.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym Dar został prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.