Fandom

Gothicpedia

Dar

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze9 Share

Dar
Dar GII (by SpY).png

Informacje
Gildia
Poziom
GII: 8
GII:NK: 10
Miejsce zamieszkania
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Status
Nieznany
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
sld_810_dar

Darnajemnik, występujący w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Mieszka na farmie Onara.

Gothic II Edytuj

Stoi za kuchnią i całymi dniami pali bagienne ziele. Może poczęstować Bezimiennego jednym skrętem. To on ukradł Cipherowi paczkę bagiennego ziela i sprzedał ją w Khorinis. Zostaje potem za to przez niego pobity. Paczka bagiennego ziela jest w kufrze w magazynie w dzielnicy portowej. Aby ją zdobyć, Bezimienny musi zabić strażnika i zabrać mu klucz. W IV rozdziale Dar chce zaimponować Lee i najemnikom, za pomocą orkowego trofeum. Bezimienny może w tym pomóc i dać mu pierścień herszta orków. Jeśli Bezimienny jest paladynem, Dar chce zaimponować najemnikom poprzez pokonanie go.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

W modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki Dar nadal przebywa na farmie Onara. Zaczepia sprzątaczkę Velayę. Przez to, że bohaterka zaatakowała najemnika, ten powala ją na ziemię. Wojowniczka wytrenowana przez Corda chce się zemścić na najemniku. Zgodnie z zasadami pojedynków Velaya stara się rozzłościć Dara poprzez wyzwiska, jednakże on nie chce jej zaatakować. Dopiero kiedy wojowniczka kradnie jego paczkę bagiennego ziela, najemnik rzuca się na nią. Velaya jednak wygrywa pojedynek jednocześnie mszcząc się na Darze.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym Dar został prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.

Więcej w Fandom

Losowa wiki