FANDOM

Dantero – postać, występująca w ArcaniA. Jest to szpieg lorda Hagena. Po raz pierwszy zobaczyć go można na filmiku wprowadzającym do Wielkiego Drzewa Tooshoo.

ArcaniA Edytuj

Bezimienny dowiaduje się, że Dantero jest szpiegiem podczas rozmowy z Zyrą. Jest to morderca Icariusa, Maga Ognia, oraz jednej z niewielu postaci wiedzącej o świątyni bogini. Dantero dostał się do środka Magicznego Drzewa z pomocą Strażnika Wiedzy – Calamusa. Wyciągnął informacje od Icariusa dotyczące świątyni na Górze Białookiej. Szpieg Hagena pojawia się następnie w klasztorze na klifie. Tam Galamod wskazał mu drogę do świątyni, chociaż Dantero nie jest wybrańcem i nie przeszedł wymaganych prób. Po raz pierwszy bohater spotyka się z nim twarzą w twarz przy wejściu do świątyni. Musi jednak współpracować ze szpiegiem, dlatego nie walczy z nim. Gdy wspólnie otwierają wrota, Dantero, po uprzednim przyzwaniu trzech golemów, atakuje Bezimiennego.

Ciekawostki Edytuj

  • Niewiele wiadomo o przeszłości Dantera. Możliwe, że w przeszłości był bandytą albo piratem, o czym może świadczyć chociażby przepaska na oku.
  • Choć początkowo wiele wskazuje na to, że to on porwał Lestera, okazuje się jednak, że nie jest za to odpowiedzialny.
  • W Upadku Setarrif, jeśli gracz wybierze na początku grę magiem, to bohater będzie posiadał w swoim ekwipunku kuszę Dantera.
  • Na filmach wygląda inaczej niż w grze.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki