Fandom

Gothicpedia

Dantero

5002strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze29 Udostępnij

Dantero
Dantero G4.png

Informacje
Zawód
Szpieg
Miejsce pobytu
Dzierżona broń
Noszony strój
Ciężki skórzany strój
Występowanie
Status
Nie żyje
Wyznanie
Prawdopodobnie niewierzący
Dubbing

Dantero – postać, występująca w ArcaniA. Jest to szpieg lorda Hagena. Po raz pierwszy zobaczyć go można na filmiku wprowadzającym do Wielkiego Drzewa Tooshoo.

ArcaniA Edytuj

Bezimienny dowiaduje się, że Dantero jest szpiegiem podczas rozmowy z Zyrą. Jest to morderca Icariusa, Maga Ognia, oraz jednej z niewielu postaci wiedzącej o świątyni bogini. Dantero dostał się do środka Magicznego Drzewa z pomocą Strażnika Wiedzy – Calamusa. Wyciągnął informacje od Icariusa dotyczące świątyni na Górze Białookiej. Szpieg Hagena pojawia się następnie w klasztorze na klifie. Tam Galamod wskazał mu drogę do świątyni, chociaż Dantero nie jest wybrańcem i nie przeszedł wymaganych prób. Po raz pierwszy bohater spotyka się z nim twarzą w twarz przy wejściu do świątyni. Musi jednak współpracować ze szpiegiem, dlatego nie walczy z nim. Gdy wspólnie otwierają wrota, Dantero, po uprzednim przyzwaniu trzech golemów, atakuje Bezimiennego.

Ciekawostki Edytuj

  • Niewiele wiadomo o przeszłości Dantera. Możliwe, że w przeszłości był bandytą albo piratem, o czym może świadczyć chociażby przepaska na oku.
  • Choć początkowo wiele wskazuje na to, że to on porwał Lestera, okazuje się jednak, że nie jest za to odpowiedzialny.
  • W Upadku Setarrif, jeśli gracz wybierze na początku grę magiem, to bohater będzie posiadał w swoim ekwipunku kuszę Dantera.
  • Na filmach wygląda inaczej niż w grze.

Więcej w Fandom

Losowa wiki