FANDOM

Długi łuk – broń dystansowa, występująca w Gothic, Gothic II, Gothic II: Noc Kruka, Gothic 3, Gothic 3: Zmierzch Bogów oraz Gothic 3: Początek.

Gothic Edytuj

W pierwszej części łuk ten używany jest przez wszystkich najemników oraz przez większość szkodników z nowego obozu. Korzysta z niego np. Lares. Jest również w posiadaniu myśliwych polujących między obozami. Bezimienny może go kupić w drugim rozdziale u Cavalorna i w trzecim rozdziale u Wilka za dwieście czterdzieści bryłek rudy.

Gothic II Edytuj

W Gothic II bohater może go kupić w czwartym rozdziale u Bospera, Khaleda i Tandora. Jeden egzemplarz znajduje się w jednej ze skrzyń w zamku zbudowanym w Górniczej Dolinie.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

W dodatku do Gothic II łuk nie zmienił się pod względem wyglądu. Teraz zadaje jednak dziewięćdziesiąt pięć punktów obrażeń i wymaga dziewięćdziesięciu punktów zręczności.

Gothic 3 Edytuj

W Gothic 3 bohater może go zakupić u niektórych myśliwych za trzy tysiące dwieście sztuk złota. Zadaje on siedemdziesiąt pięć punktów obrażeń, lecz do używania go wymagane jest posiadanie sto czterdziestu punktów zdolności łowieckich. Wartość jego sprzedaży wynosi zaledwie osiemset sztuk złota.

Gothic 3: Zmierzch Bogów Edytuj

Łuk w tym dodatku nie zmienia się zarówno wyglądem, jak i statystykami.

Gothic 3: Początek Edytuj

W mobilnej odsłonie serii jest to dość dobry łuk. Xardas może go zakupić od kowali z Khorinis lub Initrii za czterysta dwadzieścia sztuk złota, a sprzedać za sto sześćdziesiąt osiem. Obrażenia zadawane przez ten łuk są generowane losowo w przedziale od osiemdziesięciu ośmiu do siedemdziesięciu punktów. Do używania go wymagane jest czterdzieści punktów zręczności.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki