Fandom

Gothicpedia

Czerwona Latarnia

4981stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij

Czerwona Latarnia
Czerwona Latarnia (za dnia) (by SpY).png

Informacje
Typ
Dom publiczny
Położenie
Zarządca
Ważne postacie

Czerwona Latarnia – dom publiczny znajdujący się w Khorinis w dzielnicy portowej.

Interes prowadzi Bromor, pobierający pięćdziesiąt sztuk złota za noc z jedną z dziewczyn, w przypadku Bezimiennego możliwe jest to jedynie z Nadją. Przed budynkiem przebywa odźwierny imieniem Borka, który gorąco zachęca nas do skorzystania z usług przybytku. Podobno za czasów Bariery zamtuz cieszył się sławą nawet poza wyspą Khorinis, ściągali do niego wszyscy marynarze, którzy przybyli do portu. Z burdelem wiążą się dwa zadania, umożliwiające dołączenie do Straży Miejskiej. Chociaż czasy dawnej świetności ten dom uciech ma już za sobą, można tu spotkać Strażnika Miejskiego Pecka, latarnika Jacka, sprzedawcę ryb Halvora i paru innych mieszkańców miasta. W dodatku Gothic II: Noc Kruka Bromorowi zaginęła jedna z dziewczyn, Lucia, zabierając mu przy okazji złotą misę. Można ją odnaleźć jak i pozostałych, porwanych przez bandytów mieszkańców miasta w Obozie Bandytów znajdującym się w Jarkendarze.

Budynek jest podzielony na trzy części: Edytuj

  • Przedsionek – urzęduje tutaj jego właściciel który przyjmuje gości, wieczorami zabawiając klientów tańczy tu Nadja.
  • Pokój Bromora – zamknięta część budynku znajdująca się pod pokojami gościnnymi, Bromor przetrzymuje tam swoje kosztowności.
  • Pokoje gościnne – prowadzi do nich pochylnia w prawej tylnej części budynku, są raczej niewielkie, skromnie umeblowane, pozbawione wartościowych rzeczy i skrzyń. Każde z trzech pomieszczeń ma małe łóżko i kominek.

W Czerwonej Latarni swoje usługi oferują: Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Chociaż w pokojach na piętrze znajdują się kominki, to na dachu brak jest kominów.
  • W modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki - Sonja jest prostytutką dla mężczyzn i kobiet.
  • Co nocy odwiedza ją Halvor mimo, że jest żonaty.
  • Nazwa "lokalu" nawiązuje do "Dzielnic czerwonych latarni" czyli miejsc w których można spotkać liczne damy do towarzystwa.

Więcej w Fandom

Losowa wiki