FANDOM

Czerwona Latarnia – dom publiczny, znajdujący się w Khorinis, w dzielnicy portowej.

Interes prowadzi Bromor, pobierający 50 sztuk złota za noc z jedną z dziewczyn, w przypadku Bezimiennego możliwe jest to jedynie z Nadją. Przed budynkiem przebywa odźwierny imieniem Borka, który gorąco zachęca bohatera do skorzystania z usług przybytku. Podobno za czasów bariery zamtuz cieszył się sławą nawet poza wyspą Khorinis, ściągali do niego wszyscy marynarze, którzy przybyli do portu. Chociaż czasy dawnej świetności ten dom uciech ma już za sobą, można tu spotkać strażnika miejskiego Pecka, latarnika Jacka, sprzedawcę ryb Halvora i paru innych mieszkańców miasta. W dodatku Gothic II: Noc Kruka Bromorowi zaginęła jedna z dziewczyn, Lucia, zabierając mu przy okazji złotą misę. Znajduje się ona, tak jak i pozostali, porwani przez bandytów mieszkańcy miasta w obozie bandytów, znajdującym się w Jarkendarze.

Budynek jest podzielony na trzy części: Edytuj

  • Przedsionek – urzęduje tutaj jego właściciel, który przyjmuje gości, wieczorami zabawiając klientów tańczy tu Nadja.
  • Pokój Bromora – zamknięta część budynku znajdująca się pod pokojami gościnnymi, Bromor przechowuje tam swoje kosztowności.
  • Pokoje gościnne – prowadzi do nich pochylnia w prawej tylnej części budynku, są raczej niewielkie, skromnie umeblowane, pozbawione wartościowych rzeczy i skrzyń. Każde z trzech pomieszczeń ma małe łóżko i kominek.

W Czerwonej Latarni swoje usługi oferują: Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Chociaż w pokojach na piętrze znajdują się kominki, to na dachu brak jest kominów.
  • W modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki - Sonja jest prostytutką dla mężczyzn i kobiet.
  • Co nocy odwiedza ją Halvor mimo że jest żonaty.
  • Nazwa lokalu nawiązuje do dzielnic czerwonych latarni czyli miejsc, w których można spotkać liczne damy do towarzystwa.
  • W modyfikacji L'HIVER Edition umeblowanie pokoi się zmienia, łóżka są bogato zdobione i wystrój jest bogatszy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki