Fandom

Gothicpedia

Czarny mag z Dworu Irdorath

5223strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze81 Udostępnij

Czarny mag – postać, występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Przebywa na Dworze Irdorath.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

To jeden z dawnych wyznawców Śniącego opanowanych przez demoniczną moc po jego upadku. W przeciwieństwie do pozostałych poszukiwaczy zdaje się zachowywać własny charakter i wolę, jest jednak oddanym sługą Beliara. Posługuje się jednym z najpotężniejszych czarów mrocznego boga, krzykiem umarłych. Przedstawia się Bezimiennemu jako strażnik Dworu Irdorath oraz prawa ręka Smoka Ożywieńca. Strzeże bramy do świątyni, w której przebywa smok. Jest posiadaczem klucza do swojej prywatnej skrzyni, a także posiada zwój z zaklęciem „KHADOSH EMEM KADAR"”. W swoim kufrze przechowuje artefakt Oko Mocy, który umożliwia otwarcie tej bramy. Odziany jest w szatę mrocznej magii. Jest to jeden z najpotężniejszych czarnych magów. Zapowiada nadejście swojego pana, który skąpie świat w morzu krwi. Po krótkiej rozmowie z Bezimiennym mag atakuje go, po czym ginie.

Ciekawostki Edytuj

  • Do czasu rozmowy z czarnym magiem Bezimienny jedynie podejrzewa, że poszukiwacze mogą być dawnymi członkami Bractwa. Dopiero on utwierdza bohatera w tym przekonaniu.
  • Możliwe, że był jednym z Guru. Świadczy o tym jego moc oraz fakt że przedwodniczy poszukiwaczom, którzy dawniej byli członkami Bractwa Śniącego.                   
  • Mimo tego, że gracz może użyć kodu na nieśmiertelność, mentalny atak Czarnego Maga i tak zabierze Bezimiennemu połowę punktów trafień oraz całą manę.
  • Nosi szatę nekromanty mimo, że nim nie jest.
  • W modyfikacji Requiem używa wielu różnych zaklęć, m. in. błyskawicy czy deszczu ognia.
  • W modyfikacji Returning 2.0 nosi imię Dementor, a do walki używa miecza Irdorath.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Czarny mag z Dworu Irdorath

Więcej z Fandomu

Losowa wiki