Fandom

Gothicpedia

Czarny mag z Dworu Irdorath

4982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze76 Udostępnij

Czarny mag
Czarny Mag (G2) (by Jao98).png
Informacje
Gildia
Tytuł
Strażnik Dworu Irdorath
Poziom
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Komnata przed jaskinią Smoka Ożywieńca
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Status
Nie żyje
Wyznanie
Śniący (dawniej)
Dubbing
Kod na przywołanie
DMT_1299_OberDementor_DI

Czarny mag – postać, występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Przebywa na Dworze Irdorath.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Jest jednym z dawnych wyznawców Śniącego opanowanych przez demoniczną moc po jego upadku. W przeciwieństwie do pozostałych poszukiwaczy zdaje się zachowywać własny charakter i wolę, jest jednak oddanym sługą Beliara. Posługuje się jednym z najpotężniejszych czarów mrocznego boga, krzykiem umarłych. Przedstawia się Bezimiennemu jako strażnik Dworu Irdorath, gdzie mieszka i jest prawą ręką Smoka Ożywieńca. Strzeże bramy do świątyni, w której przebywa smok. Jest posiadaczem klucza do swojej prywatnej skrzyni, a także posiada zwój z zaklęciem „KHADOSH EMEM KADAR"”. W swoim kufrze przechowuje artefakt Oko Mocy, który umożliwia otwarcie tej bramy. Odziany jest w szatę mrocznej magii. Jest to jeden z najpotężniejszych czarnych magów. Zapowiada nadejście swojego pana, który skąpie świat w morzu krwi. Po krótkiej rozmowie z Bezimiennym mag atakuje go, po czym ginie.

Ciekawostki Edytuj

  • Do czasu rozmowy z czarnym magiem Bezimienny jedynie podejrzewa, że poszukiwacze mogą być dawnymi członkami Bractwa. Dopiero od niego dowiaduje się tego na pewno.
  • Możliwe, że był jednym z Guru. Świadczy o tym jego moc oraz fakt że przedwodniczy poszukiwaczom, któży dawniej byli członkami Bractwa Sniącego.                   
  • Mimo tego, że gracz może użyć kodu na nieśmiertelność, atak Czarnego Maga i tak zabierze mu połowę punktów trafień.
  • Nosi szatę nekromanty mimo, że nim nie jest.
  • W modyfikacji Requiem jest przedstawiony jako Cor Kalom.
  • W modyfikacji Returning 2.0 nosi imię Dementor.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Czarny mag z Dworu Irdorath

Więcej w Fandom

Losowa wiki