Wikia

Gothicpedia

Czarny mag (Gothic 3: Zmierzch Bogów)

4913stron na
tej wiki
Komentarze4
Czarny mag
Czarny mag (ZB).png

Informacje
Gildia
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Jaskinia niedaleko Trelis
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Status
Nie żyje (zabity przez Bezimiennego)
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
Blackmage

Czarny mag – wysoki rangą mag o nieznanym imieniu, który przybył na polecenie Thorusa do Trelis.

Gothic 3: Zmierzch Bogów Edytuj

Pochodzi z pustyni Varant, a do Trelis przybył na polecenie Thorusa. Nie mieszkał on jednak w mieście, tylko w małej jaskini nieopodal. Thorus wynajął go, by pomógł mu znaleźć sposób na objęcie władzy nad Myrtaną. Pierwszym pomysłem maga było wykorzystanie kości Smoka Ożywieńca z Dworu Irdorath oraz wyssanie z nich energii i przekazanie jej Thorusowi. Gdy jednak wysłani przez niego Asasyni utknęli w Faring, mag próbował od uprowadzonego Miltena dowiedzieć się, jak splugawić moc Oka Innosa, by móc je wykorzystać do przywołania Bestii, która miała pomóc Thorusowi zdobyć władzę w Myrtanie. Bracia Inog i Anog proszą Bezimiennego, aby załatwił sprawę z tym magiem. By dowiedzieć się o miejscu jego pobytu, Bezimienny musiał wyruszyć na przeszpiegi wśród orków, pytając się ich maga. Kapłan Beliara ginie z ręki Bezimiennego w odosobnionym miejscu, z dala od ludzi i orków.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest jednym z dwóch czarnych magów, których imię nie jest Bezimiennemu znane, drugim jest strażnik skarbca Świątyni Beliara w Bakahershu.
  • Dopóki Bezimienny nie dowie się gdzie mieszka ów czarny mag, nie będzie w stanie go znaleźć.
  • Ork Garan uważa, że czarny mag w nocy spotyka się z jakąś czarodziejką i rzuca z nią jakieś zaklęcia.
  • W Gothic 3 w jego jaskini były tygrysy szablozębne, które zostały zabite przez Bezimiennego.
  • W jego jaskini znajduje się "Księga dominacji".

Więcej od Wikii

Losowa wiki