Fandom

Gothicpedia

Czarni magowie

5405stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze14 Udostępnij

Czarni magowie – kapłani Beliara, przeciwna kasta do Magów Ognia.

Przed akcją gry Edytuj

Pod magiczną barierą bohater nie spotyka żadnego czarnego maga. Wiadomo jednak, że istnieli oni już wtedy w Varancie wśród asasynów.

Mroczne Tajemnice Edytuj

W tej modyfikacji bohater spotyka sześciu czarnych magów. Jest to potężny pradawny Uriziel, który został Mrocznym Arcymagiem, strażnik portalu na jego wyspę, ochroniarz Uriziela Dick Advo, Snow, który przestał wyznawać mrocznego boga, oraz Dziwny Eremita szukający chromaninów i Uther – jeden z najemników na usługach Uriziela, pracujący przy stole alchemicznym. Wszyscy giną z ręki bohatera, oprócz Snowa, który poległ bohatersko w walce z nieumarłymi elitarnymi orkami w mieście orków.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Po zniszczeniu bariery i wypłynięciu Bezimiennego na dwór Irdorath, główny bohater poznaje tam jednego czarnego maga, którego imię nie jest znane. Wiadomo, że nie pochodzi on z pustyni Varant tak jak Asasyni. Sprawuje on władzę nad poszukiwaczami i strzeże ostatniej bramy prowadzącej do Smoka Ożywieńca. Posiada artefakt zwany Okiem Mocy.

Gothic 3 Edytuj

Beliar G3.png

Beliar – bóstwo czczone przez czarnych magów

Wśród Asasynów Varantu działa kasta Czarnych Magów, których przywódcą jest Zuben. Odpowiadają oni za daniny do Ishtar i są duchowymi przywódcami Asasynów. Korzystają z magii Beliara oraz prostych czarów innych kręgów.

Gothic 3: Zmierzch bogów Edytuj

Czarni magowie z Varantu zapewne w dalszym ciągu czczą Beliara na pustyni. Natomiast jeden z nich, nieznany z imienia, udaje się do Trelis i tam sprawuje władzę wraz z Thorusem. Śpi jednak poza miastem i tam ginie z rąk Bezimiennego.

ArcaniA Edytuj

Ningal uciekł wraz z Merdarionem z Varantu na Wyspy Południowe, gdzie razem z Miltenem utworzyli zgromadzenie wszystkich magów.

ArcaniA: Upadek Setarrif Edytuj

Czarny Mag Ningal z użyciem magii pomaga Bezimiennemu w dostaniu się do Setarrif.

Znani czarni magowie Edytuj

Z podstawowej wersji gry: Edytuj

Nafalem (patch 1.75.14) (Gothic 3) (by Gothicfan94).png

Nafalem – jeden z ważniejszych czarnych magów

Z modyfikacji: Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Czarni magowie są też asasynami.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Czarni magowie

  • Ulubiona Gildia magów

    41 wiadomości
    • Nie ma najlepszych magów, najlepszy jest ten który pozna tajniki wszystki kręgów. Czyli Xardas jest najpotężniejszym magiem bo posiadł ...
    • Szczerze ErykTrzevi masz rację, zamknijmy już ten wątek abyśmy go nie rozciągali we wszystkie strony, bo to zaczyna robić się nudne.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki