FANDOM

Czarna skóra – zadanie poboczne występujące w Gothic II i Gothic II: Noc Kruka. Jest zlecane Bezimiennemu przez Raoula.

Krok po kroku Edytuj

  1. Porozmawiaj z Raoulem.
  2. Zdobądź skórę czarnego trolla.
  3. Wróć od Raoula i oddaj mu skórę czarnego trolla.

Przebieg zadania Edytuj

Prowokacja Raoula Edytuj

W trakcie rozmowy z Bezimiennym, Raoul wątpi w kompetencje bohatera i twierdzi, że nie dałby rady pokonać czarnego trolla. Bohater podejmuje wyzwanie i zobowiązuje się przynieść mu skórę potwora. Jeżeli bohater nie umie zdejmować skóry z martwych zwierząt, najemnik może nauczyć go tej umiejętności.

Zdobycie skóry Edytuj

W celu zdobycia szukanego trofeum, Bezimienny udaje się na północ wyspy. Odnajduje tam obóz myśliwego Grimbalda, który odradza mu podchodzenia do legowiska czarnego trolla. Uważa, że bestia natychmiast pokonałaby bohatera. Bezimienny jednak nie poddaje się i biegnie w kierunku legowiska bestii. Zabija potwora, zdejmuje jego skórę i wraca na farmę Onara.

Powrót na farmę Onara Edytuj

Bezimienny wraca do Raoula i zgodnie z umową przynosi skórę czarnego trolla. Najemnik jest pod wrażeniem wyczynu bohatera i chce odsprzedać skórę za 500 sztuk złota i 3 eliksiry lecznicze. Jeżeli bohater nie przyjmie jego propozycji, najemnik nie odda mu tego trofeum i nie zapłaci za wykonane zadanie. Niezależnie od tego, czy Bezimienny przyjmie nagrodę, zadanie kończy się powodzeniem.